Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 98178

Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?)


Medved Krajnović, Marta
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?) // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike / Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 497-504 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 98178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?)
(Pragmatics and classroom communication (do teachers and learners cooperate?))

Autori
Medved Krajnović, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike / Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999, 497-504

Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pragmatika; Griceove maksime; razredna komunikacija
(pragmatics; Grice’s maximes classroom communication)

Sažetak
Na temelju analize nekoliko sati razredne interakcije istražuje se prisutnost Griceovih maksima u komunikaciji između nastavnika i učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130750

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Medved Krajnović, Marta
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?) // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike / Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 497-504 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Medved Krajnović, M. (1999) Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?). U: Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. (ur.)Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike.
@article{article, author = {Medved Krajnovi\'{c}, Marta}, year = {1999}, pages = {497-504}, keywords = {pragmatika, Griceove maksime, razredna komunikacija}, title = {Pragmatika i komunikacija u razredu (sura\djuju li nastavnici i u\v{c}enici?)}, keyword = {pragmatika, Griceove maksime, razredna komunikacija}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Medved Krajnovi\'{c}, Marta}, year = {1999}, pages = {497-504}, keywords = {pragmatics, Grice and \#38, \#8217, s maximes classroom communication}, title = {Pragmatics and classroom communication (do teachers and learners cooperate?)}, keyword = {pragmatics, Grice and \#38, \#8217, s maximes classroom communication}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font