Pregled bibliografske jedinice broj: 98178
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?)
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?) // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike / Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 497-504 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 98178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?)
(Pragmatics and classroom communication (do teachers and learners cooperate?))
Autori
Medved Krajnović, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
/ Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999, 497-504
Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pragmatika; Griceove maksime; razredna komunikacija
(pragmatics; Grice’s maximes classroom communication)
Sažetak
Na temelju analize nekoliko sati razredne interakcije istražuje se prisutnost Griceovih maksima u komunikaciji između nastavnika i učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija