Pregled bibliografske jedinice broj: 981701
Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika
Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika // 1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija „Održivi razvoj ruralnih krajeva“, / Šutić, Branislav (ur.).
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2013. str. 261-268 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 981701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika
(Management of a tourist destination on the example of Pakrac and Lipik)
Autori
Chiavalon, Nikolina ; Šokčević, Sandra ; Šaškin, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija „Održivi razvoj ruralnih krajeva“,
/ Šutić, Branislav - Gospić : Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2013, 261-268
ISBN
978-953-56202-3-5
Skup
1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Održivi razvoj ruralnih krajeva“,
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 17.10.2013. - 18.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
Lipik, menadžment, marketing, Pakrac, turizam
(Lipik, management, marketing, Pakrac, tourism)
Sažetak
Destinacija, odnosno odredište je bitan činitelj u turističkom razvoju, turističkim kretanjima i u ekonomiji turizma općenito. Značaj odredišta proizlazi iz činjenice da se u njoj ostvaruju uvjeti za razvoj receptivnog turizma, a taj turizam s ponudom koja mu služi, postaje pokretačem gospodarskog života i svekolikog razvoja nekih prostornih jedinica. Management turističkog odredišta predstavlja strategijski alat koji turističkim odredištima (gradovima, mjestima, selima, cijelim otocima, regijama pa i državama) može donijeti uspješniji, održiv turizam kroz kvalitetno upravljanje destinacijom, na koordinaciji i sinergiji svih poslovnih, administrativno- upravnih, kulturnih i drugih subjekata u odredištima, uključujući i stanovništvo. Ovim istraživanjem autori su analizirali turistički razvoj područja gradova Lipika i Pakraca uz kvalitetan marketing temeljen na stvarnim potencijalima, te kreiranje „priče“ ili „“doživljaja“ vezanog uz taj potencijal
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti,
Sveučilište Libertas
Profili:
Sandra Šokčević
(autor)