Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 981701

Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika


Chiavalon, Nikolina; Šokčević, Sandra; Šaškin, Branka
Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika // 1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija „Održivi razvoj ruralnih krajeva“, / Šutić, Branislav (ur.).
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2013. str. 261-268 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 981701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika
(Management of a tourist destination on the example of Pakrac and Lipik)

Autori
Chiavalon, Nikolina ; Šokčević, Sandra ; Šaškin, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija „Održivi razvoj ruralnih krajeva“, / Šutić, Branislav - Gospić : Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2013, 261-268

ISBN
978-953-56202-3-5

Skup
1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Održivi razvoj ruralnih krajeva“,

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 17.10.2013. - 18.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Lipik, menadžment, marketing, Pakrac, turizam
(Lipik, management, marketing, Pakrac, tourism)

Sažetak
Destinacija, odnosno odredište je bitan činitelj u turističkom razvoju, turističkim kretanjima i u ekonomiji turizma općenito. Značaj odredišta proizlazi iz činjenice da se u njoj ostvaruju uvjeti za razvoj receptivnog turizma, a taj turizam s ponudom koja mu služi, postaje pokretačem gospodarskog života i svekolikog razvoja nekih prostornih jedinica. Management turističkog odredišta predstavlja strategijski alat koji turističkim odredištima (gradovima, mjestima, selima, cijelim otocima, regijama pa i državama) može donijeti uspješniji, održiv turizam kroz kvalitetno upravljanje destinacijom, na koordinaciji i sinergiji svih poslovnih, administrativno- upravnih, kulturnih i drugih subjekata u odredištima, uključujući i stanovništvo. Ovim istraživanjem autori su analizirali turistički razvoj područja gradova Lipika i Pakraca uz kvalitetan marketing temeljen na stvarnim potencijalima, te kreiranje „priče“ ili „“doživljaja“ vezanog uz taj potencijal

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Sandra Šokčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Chiavalon, Nikolina; Šokčević, Sandra; Šaškin, Branka
Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika // 1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija „Održivi razvoj ruralnih krajeva“, / Šutić, Branislav (ur.).
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2013. str. 261-268 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Chiavalon, N., Šokčević, S. & Šaškin, B. (2013) Management turističkog odredišta na primjeru Pakraca i Lipika. U: Šutić, B. (ur.)1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija „Održivi razvoj ruralnih krajeva“,.
@article{article, author = {Chiavalon, Nikolina and \v{S}ok\v{c}evi\'{c}, Sandra and \v{S}a\v{s}kin, Branka}, editor = {\v{S}uti\'{c}, B.}, year = {2013}, pages = {261-268}, keywords = {Lipik, menad\v{z}ment, marketing, Pakrac, turizam}, isbn = {978-953-56202-3-5}, title = {Management turisti\v{c}kog odredi\v{s}ta na primjeru Pakraca i Lipika}, keyword = {Lipik, menad\v{z}ment, marketing, Pakrac, turizam}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Nikola Tesla u Gospi\'{c}u}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Chiavalon, Nikolina and \v{S}ok\v{c}evi\'{c}, Sandra and \v{S}a\v{s}kin, Branka}, editor = {\v{S}uti\'{c}, B.}, year = {2013}, pages = {261-268}, keywords = {Lipik, management, marketing, Pakrac, tourism}, isbn = {978-953-56202-3-5}, title = {Management of a tourist destination on the example of Pakrac and Lipik}, keyword = {Lipik, management, marketing, Pakrac, tourism}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Nikola Tesla u Gospi\'{c}u}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font