Pregled bibliografske jedinice broj: 98165
Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi
Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi, 2001., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 98165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi
(The role of story telling in developing and measuring linguistic and communicative competence of young EFL learners)
Autori
Medved Krajnović, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.05
Godina
2001
Stranica
150
Mentor
Vilke, Mirjana
Ključne riječi
priča; rano učenje engleskog jezika; razvoj jezične i komunikacijske kompetencije; mjerenje jezične i komunikacijske kompetencije
(story-telling; early EFL learning; developing linguistic and communicative competence; measuring linguistic and communicative competence)
Sažetak
U radu se ispituje uloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetancije učenika engleskog jezika rane školske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija