Pregled bibliografske jedinice broj: 981644
Kognitivno usmjerena strategija podučavanja engleskoga jezika struke
Kognitivno usmjerena strategija podučavanja engleskoga jezika struke // I međunarodna konferencija: Od teorije do prakse u jeziku struke
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 981644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivno usmjerena strategija podučavanja engleskoga jezika struke
(Cognitive strategy in ESP teaching)
Autori
Borić, Neda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
I međunarodna konferencija: Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.02.2016. - 20.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
arhitektura, engleski jezik struke, kognitivna dimenzija jezika struke, kognitivni pristup, stručni jezik
(architecture, ESP, Cognitive dimension of ESP, cognitive approach, specialist discourse)
Sažetak
U ovome se izlaganju prezentiraju neki aspekti stručnoga jezika koji grade njegovu kognitivnu dimenziju te su stoga prikladna osnova za razvijanje i usavršavanje efikasnijega pristupa njihovome podučavanju, teorijski utemeljenome u suvremenim socio-kognitivnim istraživanjima stručnih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski