Pregled bibliografske jedinice broj: 981398
Marketing Mix in Sports
Marketing Mix in Sports, 2010. (ostalo).
CROSBI ID: 981398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Mix in Sports
Autori
Bratinčević, Teo ; Gabrić, Ante
Izvornik
2nd International Conference „Vallis Aurea“
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2010
Ključne riječi
marketing, sport, marketing miks, marketing usluga, sportski proizvod
(marketing, sports, marketing mix, service marketing, sports product)
Sažetak
U radu se analizira pojam marketinga i njegova primjena u području sporta. Pozornost smo zatim usmjerili na promišljanje uloge marketing miksa i upravljanje istim u sportskim organizacijama. Marketing u sportu zahtijeva drugačiji pristup od klasičnog marketinga nekog opipljivog proizvoda. Definiravši elemente marketing miksa u sportu došli smo do razmatranja optimalnog načina njihovog funkcioniranja unutar jedne cjeline. Potom smo objasnili strukturu sportskog marketinškog miksa s obzirom na specifičnosti pojedinih elemenata, detaljno analizirajući sam sportski proizvod, te njegovu cijenu, distribuciju i promociju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split