Pregled bibliografske jedinice broj: 981266
Uloga informacijske tehnologije u edukaciji pomoraca
Uloga informacijske tehnologije u edukaciji pomoraca // 4th International Maritime Science Conference - IMSC 2012 (ISSN 1847-1498)
Split, Hrvatska, 2012. str. 127-133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 981266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga informacijske tehnologije u edukaciji pomoraca
(The role of information technology in maritime education)
Autori
Krčum Jelena, Mikelić Zoran, Pavelin Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4th International Maritime Science Conference - IMSC 2012 (ISSN 1847-1498)
/ - , 2012, 127-133
Skup
4th International Maritime Science Conference - IMSC 2012
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.06.2012. - 17.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Računalno –bazirane tehnologije(CBT), obrazovanje i obučavanje u pomorstvu (MET), informacijska tehnologija(IT).
(Computer-based technologies (CBT). Maritime education. Information technologies (IT).)
Sažetak
Prema Međunarodnom Sustavu upravljanja sigurnošću (ISM-u), povećana poboljšanja tijekom vremena su nužna za stvaranje i održavanje sigurne i ekološki prihvatljive okoline.U tom smislu, obrazovanje i obučavanje u pomorstvu je dobilo povećanu važnost u pogledu ISM Kodeksa, zahtjeva STCW konvencije 95, pravila i drugih propisa. Postepeno tijekom prošlih godina, razne organizacije unutar pomorske industrije su se usredotočile na polje obuke I razvitak servisa za obučavanje(seminari I računalni program za obuku) u ovom smslu.IMO STW pod-odbor STCW (7/circ.13-29/5/2002) je obznanila teme za razmatranje obučavatelja, procjenitelja i pomorskih administrator u integriranju računalnih tehnologija(CBT) u obučavanju i procjenjivanju osposobljenosti pomoraca. CBT se često razvija za sve vrste poslovnih obučavanja(veliko tržište), uključujući obuku osposobljavanja za softverske aplikacije, inženjering, prodaju i sigurnost. S današnjim bržim procesiranjem podataka CBT obuka uključuje bogate audio i vizualne elemente a to je bolje i kvalitetnije iskustvo za korisnika negoikad prije. Iako CBT ne može zamjeniti obučavatelja posebno u situacijama koje ovise o subjektivnim povratnim informacijama od strane instruktora ; to je provjeren medij za ; povečanje zadržanosti, kako korisnici usavršavaju savladavanje zadaće i promatranje teme po vlastitom ritmu rada ; smanjivanje preokreta, jer korisnici privatno osječaju manje frustracije pri radu nakon obuke, interaktivna okolina koju CBT pruža, pružanje dosljednosti poruke, što pomaže povečanje standardizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA