Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 981233

JUŽNO JADRANSKI MULTIREGIONALNI TURISTIČKI KLASTER KAO VRHUNSKI SVJETSKI BREND


Geić, Stanko; Ćorluka, Goran; Geić, Jakša
JUŽNO JADRANSKI MULTIREGIONALNI TURISTIČKI KLASTER KAO VRHUNSKI SVJETSKI BREND // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1 (2014), 3-4/2014; 49-74 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 981233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
JUŽNO JADRANSKI MULTIREGIONALNI TURISTIČKI KLASTER KAO VRHUNSKI SVJETSKI BREND

Autori
Geić, Stanko ; Ćorluka, Goran ; Geić, Jakša

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 1 (2014), 3-4/2014; 49-74

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
multiregija ; turistički klaster ; brendiranje ; turistički proizvod

Sažetak
Suvremene globalne promjene u sferi turističke potražnje rezultirale su disperzijom i diversifikacijom turističke ponude. Jedna od prepoznatih metoda diferenciranja destinacije od konkurentnije je kreiranje prepoznatljivog turističkog brenda. Formiranjem integriranog multiregionalnog turističkog klastera na području južne Dalmacije, Hercegovine i Crnogorskog primorja jača se konkurentnost pojedinačnih regija, generira rast turističkih posjeta i prihoda kroz aktivne odmore i kvalitetniju klijentelu koji konzumiraju široku paletu turističkih proizvoda koje pruža ova regija na osnovu svojih prirodnih i kulturnih resursa. Promatrana multiregija obuhvaća najatraktivnije turističke resurse Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Crne Gore, pa je prema tome logična potreba kreiranja zajedničkog turističkog proizvoda s kojim bi se ostvario odgovarajući nastup i relevantan brand na svjetskom turističkom tržištu. Članice južno jadranskog multiregionalnog turističkog klastera u tom kontekstu trebaju usuglašavati svoje prostorne i master planove kao temeljne dokumente budućeg razvoja te odgovarajuće operacionalizirati turistički razvitak i nastupe na svjetskom turističkom tržištu u kontekstu usuglašene multiregionalne turističke politike. Promatrajući države tretiranog područja kao buduće članice Europske unije, ekonomski, politički te socijalni razvitak u okviru predstavljenog multiregionalnog klastera od izuzetne je važnosti, što je i vidljivo u programima i dokumentima koji su prikazani u radu, a koje je moguće verificirati te podržati u okviru različitih tijela, programa i fondova Europske unije te drugih europskih i svjetskih integracija i asocijacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split ,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Stanko Geić (autor)

Avatar Url Jakša Geić (autor)

Avatar Url Goran Ćorluka (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Geić, Stanko; Ćorluka, Goran; Geić, Jakša
JUŽNO JADRANSKI MULTIREGIONALNI TURISTIČKI KLASTER KAO VRHUNSKI SVJETSKI BREND // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1 (2014), 3-4/2014; 49-74 (recenziran, članak, stručni)
Geić, S., Ćorluka, G. & Geić, J. (2014) JUŽNO JADRANSKI MULTIREGIONALNI TURISTIČKI KLASTER KAO VRHUNSKI SVJETSKI BREND. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 1 (3-4/2014), 49-74.
@article{article, author = {Gei\'{c}, Stanko and \'{C}orluka, Goran and Gei\'{c}, Jak\v{s}a}, year = {2014}, pages = {49-74}, keywords = {multiregija, turisti\v{c}ki klaster, brendiranje, turisti\v{c}ki proizvod}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {1}, number = {3-4/2014}, issn = {1846-6699}, title = {JU\v{Z}NO JADRANSKI MULTIREGIONALNI TURISTI\v{C}KI KLASTER KAO VRHUNSKI SVJETSKI BREND}, keyword = {multiregija, turisti\v{c}ki klaster, brendiranje, turisti\v{c}ki proizvod} }
@article{article, author = {Gei\'{c}, Stanko and \'{C}orluka, Goran and Gei\'{c}, Jak\v{s}a}, year = {2014}, pages = {49-74}, keywords = {multiregija, turisti\v{c}ki klaster, brendiranje, turisti\v{c}ki proizvod}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {1}, number = {3-4/2014}, issn = {1846-6699}, title = {JU\v{Z}NO JADRANSKI MULTIREGIONALNI TURISTI\v{C}KI KLASTER KAO VRHUNSKI SVJETSKI BREND}, keyword = {multiregija, turisti\v{c}ki klaster, brendiranje, turisti\v{c}ki proizvod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font