Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 981120

PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI


Kraljević, Radojka; Gujić, Martina; Milun, Toni
PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)


CROSBI ID: 981120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI

Autori
Kraljević, Radojka ; Gujić, Martina ; Milun, Toni

Izvornik
Acta economica et turistica (1849-8469) 1 (2016), 2; 159-176

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo

Ključne riječi
poduzetništvo ; komunikacija ; internet ; interakcija ; društvene mreže ; potrošač

Sažetak
Poduzetništvo predstavlja način razmišljanja i ponašanja, kontinuiranog pronalaženje novih ideja, kreativnosti, proaktivnosti i inicijative u ostvarenju ciljeva. Uspješna promocija poduzetničke ideje ostvaruje se marketinškom komunikacijom s potrošačima. Empirijskim istraživanjem željelo se utvrditi u kojoj mjeri poduzetnici u Hrvatskoj koriste društvene mreže kao novi oblik komunikacije s potrošačima. Konstruiran je poseban upitnik temeljem kojeg su prikupljeni podaci za 172 tvrtke. Pokazale su se razlike u korištenju društvenih mreža između tvrtki u domaćem i stranom vlasništvu, pri čemu su tvrtke s obrazovanijim zaposlenicima otvorenije prema prihvaćanju informacijske tehnologije u poslovanju. U ovom istraživanju starosna dob nije se pokazala statistički značajnom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb ,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Radojka Kraljević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kraljević, Radojka; Gujić, Martina; Milun, Toni
PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
Kraljević, R., Gujić, M. & Milun, T. (2016) PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI. Acta economica et turistica, 1 (2), 159-176.
@article{article, author = {Kraljevi\'{c}, Radojka and Guji\'{c}, Martina and Milun, Toni}, year = {2016}, pages = {159-176}, keywords = {poduzetni\v{s}tvo, komunikacija, internet, interakcija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, potro\v{s}a\v{c}}, journal = {Acta economica et turistica}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI}, keyword = {poduzetni\v{s}tvo, komunikacija, internet, interakcija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, potro\v{s}a\v{c}} }
@article{article, author = {Kraljevi\'{c}, Radojka and Guji\'{c}, Martina and Milun, Toni}, year = {2016}, pages = {159-176}, keywords = {poduzetni\v{s}tvo, komunikacija, internet, interakcija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, potro\v{s}a\v{c}}, journal = {Acta economica et turistica}, volume = {1}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {PODUZETNICI I NOVA KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA: ZAPREKE ILI IZAZOVI}, keyword = {poduzetni\v{s}tvo, komunikacija, internet, interakcija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, potro\v{s}a\v{c}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font