Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 980614

Verbotonalni pristup u rehabilitaciji slušanja i govora


Veselinović, Zlata
Verbotonalni pristup u rehabilitaciji slušanja i govora, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 980614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Verbotonalni pristup u rehabilitaciji slušanja i govora
(The Vebotonal Approach to Hearing and Speech Rehabilitation)

Autori
Veselinović, Zlata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.12

Godina
2018

Stranica
85

Mentor
Vesna Mildner

Ključne riječi
verbotonalna teorija, verbotonalni pristup, dijagnostika, rehabilitacija, odgojno-obrazovne ustanove
(verbotonal theory, verbotonal approach, diagnostics, rehabilitaiton, educational system)

Sažetak
Filozofija verbotonalne teorije je interdisciplinarna i obuhvaća opću lingvističku teoriju, audiološku teoriju i neuropsihološku teoriju slušne percepcije, koja se s jedne strane primjenjuje na proces učenja stranog ili materinskog jezika, a s druge strane na rehabilitaciju slušanja i govora. U središtu verbotonalna pristupa nalazi se čovjek kao jedinka velikih stvaralačkih mogućnosti sa svim svojim potencijalima i resursima. S pomoću temeljnih principa verbotonalne teorije definiraju se specifične tehnike i postupci dijagnostike i rehabilitacije slušanja i govora te metodičko-didaktički postupci rada s djecom oštećena sluha i govora u odgojno-obrazovnim ustanovama. Uspostavljanjem što preciznije dijagnoze usmjeravaju se postupci i definira se individualan plan rehabilitacije prema verbotonalnom pristupu. Dijagnostiku i rehabilitaciju verbotonalna pristupa provode stručnjaci različitih profila (liječnici opće prakse, specijalisti neurologije i otorinolaringologije, psiholozi, fizioterapeuti, fonetičari, logopedi, socijalni radnici i dr.). Cilj je ovog rada predstavljanje temeljnih postavki verbotonalna pristupa svim budućim i sadašnjim stručnjacima različitih profila koji se žele specijalizirati u tom djelokrugu te stvoriti ideje za nova istraživanja kao pokretače razvoja prakse. Dodatno, ovaj rad omogućuje osobama koje su u bliskom kontaktu s različitim anomalijama i razvojnim teškoćama slušanja i govora da dobiju osnovna saznanja o prihvatljivom razvoju slušanja i govora te informaciju gdje mogu potražiti pomoć.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Mildner (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Veselinović, Zlata
Verbotonalni pristup u rehabilitaciji slušanja i govora, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Veselinović, Z. (2018) 'Verbotonalni pristup u rehabilitaciji slušanja i govora', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Veselinovi\'{c}, Zlata}, year = {2018}, pages = {85}, keywords = {verbotonalna teorija, verbotonalni pristup, dijagnostika, rehabilitacija, odgojno-obrazovne ustanove}, title = {Verbotonalni pristup u rehabilitaciji slu\v{s}anja i govora}, keyword = {verbotonalna teorija, verbotonalni pristup, dijagnostika, rehabilitacija, odgojno-obrazovne ustanove}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Veselinovi\'{c}, Zlata}, year = {2018}, pages = {85}, keywords = {verbotonal theory, verbotonal approach, diagnostics, rehabilitaiton, educational system}, title = {The Vebotonal Approach to Hearing and Speech Rehabilitation}, keyword = {verbotonal theory, verbotonal approach, diagnostics, rehabilitaiton, educational system}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font