Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 980162

Etično komuniciranje na društvenim mrežama


Žada, Marin; Vidak, Ivana
Etično komuniciranje na društvenim mrežama // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 9 (2018), 2; 86-97 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 980162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etično komuniciranje na društvenim mrežama
(Ethics of communication on social networks)

Autori
Žada, Marin ; Vidak, Ivana

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 9 (2018), 2; 86-97

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
moral, etika, društvene mreže, komunikacija
(morals, ethics, social networks, communication)

Sažetak
Rad se temelji na teorijskom i praktičnom prikazu morala, društvenih mreža, etike, utjecaja etike u elektroničkom poslovnom okruženju te istraživanju o korištenju društvenih mreža u poslovanju. Moral je skup nepisanih pravila i običaja koji utvrđuju međuljudske odnose i prosuđuju što je dobro, a što zlo. Etika je znanost o moralu koja istražuje smisao i ciljeve ljudskoga ponašanja u skladu s pravilima moralnih načela, dok se poslovna etika odnosi na primjenu etičkih načela u poslovnim odnosima. Poslovna etika se kao posebna znanstvena disciplina može odrediti kao skup moralnih normi o ponašanju prema sociokulturnoj i poslovnoj sredini, prema drugim ljudima s kojima se stupa u poslovni kontakt i prema odlučivanju, dužnostima, obvezama, pravu i odgovornostima, u svim aspektima i sferama poslovanja. Etički kodeks služi kao okvir u poslovanju poduzeća koja smatraju da su ostvarivanje profita i uspješnosti u poslovanju u skladu sa zakonima i propisima. Društvena mreža je vrsta internetskog servisa koji se najčešće javlja u obliku platforme, prozora ili web-stranice. To je internetski prostor, koji služi za međusobno povezivanje korisnika. Danas postoje stotine društvenih mreža, a među najpoznatijima su Facebook, Instagram i Twitter. U radu se razmatraju ključni aspekti etičkoga i neetičkoga poslovanja u elektroničkom okruženju koje je sve češće prisutno u poslovnome svijetu. U ovome radu obrađeno je istraživanje pomoću anketnoga upitnika o problematici etike na društvenim mrežama koje zaposleni ljudi koriste tijekom radnog vremena, a nisu im u opisu radnoga mjesta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Ivana Vidak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Žada, Marin; Vidak, Ivana
Etično komuniciranje na društvenim mrežama // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 9 (2018), 2; 86-97 (domaća recenzija, članak, stručni)
Žada, M. & Vidak, I. (2018) Etično komuniciranje na društvenim mrežama. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 9 (2), 86-97.
@article{article, author = {\v{Z}ada, Marin and Vidak, Ivana}, year = {2018}, pages = {86-97}, keywords = {moral, etika, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Eti\v{c}no komuniciranje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {moral, etika, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, komunikacija} }
@article{article, author = {\v{Z}ada, Marin and Vidak, Ivana}, year = {2018}, pages = {86-97}, keywords = {morals, ethics, social networks, communication}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1847-702X}, title = {Ethics of communication on social networks}, keyword = {morals, ethics, social networks, communication} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font