Pregled bibliografske jedinice broj: 980162
Etično komuniciranje na društvenim mrežama
Etično komuniciranje na društvenim mrežama // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 9 (2018), 2; 86-97 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 980162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etično komuniciranje na društvenim mrežama
(Ethics of communication on social networks)
Autori
Žada, Marin ; Vidak, Ivana
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 9
(2018), 2;
86-97
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
moral, etika, društvene mreže, komunikacija
(morals, ethics, social networks, communication)
Sažetak
Rad se temelji na teorijskom i praktičnom prikazu morala, društvenih mreža, etike, utjecaja etike u elektroničkom poslovnom okruženju te istraživanju o korištenju društvenih mreža u poslovanju. Moral je skup nepisanih pravila i običaja koji utvrđuju međuljudske odnose i prosuđuju što je dobro, a što zlo. Etika je znanost o moralu koja istražuje smisao i ciljeve ljudskoga ponašanja u skladu s pravilima moralnih načela, dok se poslovna etika odnosi na primjenu etičkih načela u poslovnim odnosima. Poslovna etika se kao posebna znanstvena disciplina može odrediti kao skup moralnih normi o ponašanju prema sociokulturnoj i poslovnoj sredini, prema drugim ljudima s kojima se stupa u poslovni kontakt i prema odlučivanju, dužnostima, obvezama, pravu i odgovornostima, u svim aspektima i sferama poslovanja. Etički kodeks služi kao okvir u poslovanju poduzeća koja smatraju da su ostvarivanje profita i uspješnosti u poslovanju u skladu sa zakonima i propisima. Društvena mreža je vrsta internetskog servisa koji se najčešće javlja u obliku platforme, prozora ili web-stranice. To je internetski prostor, koji služi za međusobno povezivanje korisnika. Danas postoje stotine društvenih mreža, a među najpoznatijima su Facebook, Instagram i Twitter. U radu se razmatraju ključni aspekti etičkoga i neetičkoga poslovanja u elektroničkom okruženju koje je sve češće prisutno u poslovnome svijetu. U ovome radu obrađeno je istraživanje pomoću anketnoga upitnika o problematici etike na društvenim mrežama koje zaposleni ljudi koriste tijekom radnog vremena, a nisu im u opisu radnoga mjesta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti