Pregled bibliografske jedinice broj: 979879
Obilježja cjeloživotnog učenja kod djelatnika sestrinstva Opće bolnice „dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica
Obilježja cjeloživotnog učenja kod djelatnika sestrinstva Opće bolnice „dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
CROSBI ID: 979879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja cjeloživotnog učenja kod djelatnika sestrinstva Opće bolnice „dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica
(Characteristics of lifelong learning of nursing staff of the General Hospital „Dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica)
Autori
Bračko-Hadžija, Tajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo
Mjesto
Osijek
Datum
11.01
Godina
2019
Stranica
44
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, obrazovanje, sestrinstvo
(education, lifelong learning, nursing)
Sažetak
Cilj: ispitati razlike u samoprocjeni cjeloživotnog učenja s obzirom na pojedina demografska obilježja djelatnika sestrinstva kao što su spol, dob, radni staž, radno mjesto i stupnjevi formalnog obrazovanja. Ispitanici i metode: u istraživanju je sudjelovao 121 djelatnik sestrinstva Opće bolnice„Dr. Tomislav Bardek“ Koprivnica. Istraživanje je provedeno temeljem anonimnog anketnog upitnika koji je sastavljen od dva dijela: općih demografskih obilježja ispitanika te od 14 tvrdnji skale cjeloživotnog učenja. Rezultati: 40% ispitanika ne preferira da im drugi isplaniraju učenje i posao. Na 40% ispitanika se ne odnosi tvrdnja da rijetko razmišljaju o svom učenju. 36% ispitanika pokušava povezati naučenu teoriju s praktičnim problemom i 36% ih se osjeća kao samoorganizirana osoba. 68% ispitanika ima odgovornost stvoriti smisao iz onoga što nauči na radnom mjestu. Medicinske sestre više pokušavaju povezati naučenu teoriju s praktičnim problemom u odnosu na medicinske tehničare. Ispitanici u dobi 31 – 40 godina više osjećaju nelagodu u uvjetima nesigurnosti. Ispitanici s radnim stažem 31 i više godina najmanje osjećaju da su drugi u boljoj poziciji procijeniti njihov rad. Ispitanici sa završenim studijem sestrinstva te ispitanici na rukovodećim mjestima manje preferiraju da im drugi isplaniraju učenje i posao. Zaključak: na ispitanike se najviše odnose tvrdnje: da se osjećaju kao samoorganizirane osobe, da pokušavaju povezati naučenu teoriju s praktičnim problemom, da kada pristupaju novom problemu pokušavaju ga povezati s nečim što već znaju te da je njihova odgovornost stvoriti smisao iz onoga što nauče na radnom mjestu.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
Profili:
Tomislav Topolovčan
(mentor)