Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979873

Cjeloživotno učenje učitelja u digitalnom dobu: uloga ciljnih orijentacija u poslu i društvenih mreža


Mesić, Marija; Topolovčan, Tomislav
Cjeloživotno učenje učitelja u digitalnom dobu: uloga ciljnih orijentacija u poslu i društvenih mreža // Andragoški glasnik, 20 (2016), 1-2; 59-83 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 979873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno učenje učitelja u digitalnom dobu: uloga ciljnih orijentacija u poslu i društvenih mreža
(Teacher's lifelong learning in the digital age: The role of a work domain goal orientations and social networks)

Autori
Mesić, Marija ; Topolovčan, Tomislav

Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 20 (2016), 1-2; 59-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
ciljne orijentacije u poslu, cjeloživotno učenje, društvene mreže, osnovna škola, učitelji
(elementary school, lifelong learning, social networks, teachers, work domain goal orientations)

Sažetak
Cilj istraživanja je bio kod učitelja osnovne škole (N = 210) ispitati mogu li se njihova sociodemografska obilježja, ciljne orijentacije u poslu i stavovi o društvenim mrežama smatrati značajnim prediktorima preferencije prema cjeloživotnom učenju. Rezultati su pokazali da većina učitelja posjeduje profile na društvenim mrežama, ali ih rijetko koristi. Učitelji su skloni ciljnoj orijentaciji učenja u poslu te cjeloživotnom učenju, ali nemaju pozitivne stavove prema društvenim mrežama. Mjesto rada i posjedovanje profila na društvenim mrežama nije značajno za promjene u ciljnim orijentacijama u poslu i cjeloživotnom učenju, ali učitelji koji posjeduju profile imaju nešto pozitivnije stavove prema društvenim mrežama. Najznačajniji prediktori svih ispitivanih dimenzija cjeloživotnog učenja su vrste ciljnih orijentacija u poslu. Za uspješnu primjenu naučenih znanja i vještina te postavljanja ciljeva u cjeloživotnom učenju su najznačajniji radno iskustvo i ciljna orijentacija na učenja, dok je za nezainteresiranost i nemoć u cjeloživotnom učenju najznačajnija orijentacija izbjegavanja neuspjeha na poslu. Općenito, sklonost cjeloživotnom učenju u digitalnom dobu nije određeno digitalnim medijima, već kompetencijskim potrebama i motivacijom pojedinaca u poslu. Razlozi i implikacije rezultata objašnjeni su u radu

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mesić, Marija; Topolovčan, Tomislav
Cjeloživotno učenje učitelja u digitalnom dobu: uloga ciljnih orijentacija u poslu i društvenih mreža // Andragoški glasnik, 20 (2016), 1-2; 59-83 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Mesić, M. & Topolovčan, T. (2016) Cjeloživotno učenje učitelja u digitalnom dobu: uloga ciljnih orijentacija u poslu i društvenih mreža. Andragoški glasnik, 20 (1-2), 59-83.
@article{article, author = {Mesi\'{c}, Marija and Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2016}, pages = {59-83}, keywords = {ciljne orijentacije u poslu, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, osnovna \v{s}kola, u\v{c}itelji}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {20}, number = {1-2}, issn = {1331-3134}, title = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje u\v{c}itelja u digitalnom dobu: uloga ciljnih orijentacija u poslu i dru\v{s}tvenih mre\v{z}a}, keyword = {ciljne orijentacije u poslu, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, osnovna \v{s}kola, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Mesi\'{c}, Marija and Topolov\v{c}an, Tomislav}, year = {2016}, pages = {59-83}, keywords = {elementary school, lifelong learning, social networks, teachers, work domain goal orientations}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {20}, number = {1-2}, issn = {1331-3134}, title = {Teacher's lifelong learning in the digital age: The role of a work domain goal orientations and social networks}, keyword = {elementary school, lifelong learning, social networks, teachers, work domain goal orientations} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font