Pregled bibliografske jedinice broj: 979772
Mediji, izborna kampanja i političke preferencije birača u Hrvatskoj: Uz temu
Mediji, izborna kampanja i političke preferencije birača u Hrvatskoj: Uz temu // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 27 (2018), 3; 381-382 doi:10.5559/di.27.3.00 (nije recenziran, uvodnik, ostalo)
CROSBI ID: 979772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji, izborna kampanja i političke preferencije birača u Hrvatskoj: Uz temu
(Media, Electoral Campaigne and Political Preferences of Voters in Croatia:Introduction)
Autori
Mustapić, Marko ; Balabanić, Ivan
Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 27
(2018), 3;
381-382
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, uvodnik, ostalo
Ključne riječi
Mediji, izborna kampanja, političke preferencije, Hrvatska
(Media, Electoral Campaigne, Political Preferences, Croatia)
Sažetak
Uvodnik u tematski broj časopisa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Sociologija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus