Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 97963

Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava


Amižić, Ani; Stankov, Slavomir; Rosić, Marko
Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava // XXV. Jubilarni međunarodni skup (MIPRO 2002) : Računala u obrazovanju : zbornik radova / Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, V ; Sunde, V ; Turčić-Prstačić, I. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2002. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 97963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava
(Model tracing - diagnostic technique in an intelligent tutoring systems)

Autori
Amižić, Ani ; Stankov, Slavomir ; Rosić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XXV. Jubilarni međunarodni skup (MIPRO 2002) : Računala u obrazovanju : zbornik radova / Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, V ; Sunde, V ; Turčić-Prstačić, I. - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2002, 101-106

Skup
Računala u obrazovanju

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2002. - 24.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inteligentni tutorski sustavi; modeliranje učenika; model traganja
(intelligent tutoring systems; student modeling; model tracing)

Sažetak
Obrazovni sustav je zajednica u kojoj u procesu učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Inteligentni tutorski sustavi (ITS) su računalni sustavi namjenjeni potpori i poboljšanju procesa učenja i poučavanja u odabranom područnom znanju. Tutor - Expert System (TEx-Sys) je hipermedijska autorska ljuska koja se razvija na Zavodu za informatiku Fakulteta prirodoslovno-matematičkih zanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, a služi za izgradnju inteligentnih tutorskih sustava. &laquo ; Živi&raquo ; učitelji kod ispitivanja učenika promatraju redoslijed učenikovih akcija pri odgovaranju (npr. učenik pogriješi, pa se sam ispravi i odgovori točno), zatim pamte broj i vrstu učenikovih pogreški, te broj pitanja ili neke druge vrste pomoći koja se koristila da bi pomakla učenika iz &laquo ; mrtve točke&raquo ; . Na osnovi ovakvih informacija učitelji ocjenjuju učenikovo znanje. U vezi s tim tutorski sustav koji promatra samo krajnji rezultat tj. odgovor učenika, ne može pravedno i potpuno ispravno ocijeniti njegovo znanje. Odlučili smo nadopuniti sustav ocjenjivanja praćenjem (eng. tracing) ovakvih situacija koristeći dijagnostičku tehniku model traganja (eng. model tracing). Ovisno o broju pojavljivanja određenih situacija kao i završnog stanja, sustav generira ocjenu i preporuku za daljni rad te pruža učeniku pomoć kada procijeni da mu je ta pomoć potrebna. Programski modul PomoćČvor temelj je strategije razrješavanja učenikovih pogrešaka. Sustav koji traži od učenika doslovno pamćenje pojmova neprecizno ocjenjuje učenikovo znanje jer ne može ispitati viši stupanj znanja, a to je razumjevanje pojmova, već samo doslovnu reprodukciju područnog znanja. Ponekad učenik daje točan odgovor, ali ga izražava na drugi način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177010

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ani Grubišić (autor)

Avatar Url Slavomir Stankov (autor)

Avatar Url Marko Rosić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Amižić, Ani; Stankov, Slavomir; Rosić, Marko
Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava // XXV. Jubilarni međunarodni skup (MIPRO 2002) : Računala u obrazovanju : zbornik radova / Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, V ; Sunde, V ; Turčić-Prstačić, I. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2002. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Amižić, A., Stankov, S. & Rosić, M. (2002) Model traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava. U: Čičin-Šain, M., Dragojlović, V., Sunde, V. & Turčić-Prstačić, I. (ur.)XXV. Jubilarni međunarodni skup (MIPRO 2002) : Računala u obrazovanju : zbornik radova.
@article{article, author = {Ami\v{z}i\'{c}, Ani and Stankov, Slavomir and Rosi\'{c}, Marko}, year = {2002}, pages = {101-106-106}, keywords = {inteligentni tutorski sustavi, modeliranje u\v{c}enika, model traganja}, title = {Model traganja and \#8211; dijagnosti\v{c}ka tehnika inteligentnih tutorskih sustava}, keyword = {inteligentni tutorski sustavi, modeliranje u\v{c}enika, model traganja}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ami\v{z}i\'{c}, Ani and Stankov, Slavomir and Rosi\'{c}, Marko}, year = {2002}, pages = {101-106-106}, keywords = {intelligent tutoring systems, student modeling, model tracing}, title = {Model tracing - diagnostic technique in an intelligent tutoring systems}, keyword = {intelligent tutoring systems, student modeling, model tracing}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font