Pregled bibliografske jedinice broj: 979513
Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta
Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 979513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta
(The importance of internet marketing tools in higher education institution promotion)
Autori
Jadrić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
20.05
Godina
2016
Stranica
188
Mentor
Ružić, Drago
Ključne riječi
internet marketing, visoka učilišta, promocija
(internet marketing, higher education promotion)
Sažetak
U današnjem konkurentski oblikovanom visoko obrazovnom okruženju, visoka učilišta sve su češće prisiljena razmišljati i djelovati marketinški. U tom kontekstu, nezamislivo je njihovo poslovanje bez uporabe različitih metoda internet marketinga. U radu se posebno analizira na koji način visoka učilišta u Republici Hrvatskoj koriste dostupne online marketinške alate u svojoj promociji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Drago Ružić
(mentor)