Pregled bibliografske jedinice broj: 979474
Benchmarking na modnom tržištu
Benchmarking na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 199-216
CROSBI ID: 979474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Benchmarking na modnom tržištu
(Benchmarking on the fashion market)
Autori
Renko, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
199-216
ISBN
978-953-6025-77-0
Ključne riječi
benchmarking, modno tržište
(benchmarking, fashion market)
Sažetak
Benchmarking je jedno od najuspješnih menadžerskih alata za prikupljanje podataka, što je polazna točka strateškog planiranja (strateško planiranje zahtijeva potpuno poznavanje tržišta, mogućih kretanja konkurenata i sl.). Informacije prikupljene procesom benchmarkinga mogu uobličiti poslovnu strategiju u realnijem svjetlu ili barem pomoći u identifikaciji rizika poslovanja na određenim tržištima. Postoje agencije za istraživanje tržišta koje se bave izradom izvješća temeljenih na benchmarkingu. Primjerice, poslovnim subjektima na Australskom modnom tržištu na raspolaganju su podatci „Womens` Fashion & Childrens` Wear Retailers Business Benchmarking Guide“ zahvaljujući kojima svako poduzeće može dobiti jasnu sliku u kakvom je stanju njegovo poslovanje u odnosu na prosjek na tržištu. Na taj način je ono upoznato sa vlastitim snagama i slabostima te mu je olakšano planiranje poslovne strategije, ili mijenjanje postojeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija