Pregled bibliografske jedinice broj: 979473
Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu
Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 179-198
CROSBI ID: 979473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu
(Particularities of marketing mix of the fashion market)
Autori
Renko, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
179-198
ISBN
978-953-6025-77-0
Ključne riječi
marketing miks, modno tržište
(marketing mix, fashion market)
Sažetak
Poduzeća se, koja nastupaju na modnom tržištu, suočavaju sa sezonalnošću, promjenama u željama potrošača, snažnim utjecajima eksternih čimbenika (primjerice, situacija u gospodarstvu, demografska kretanja i sl.). Stoga je i veći broj aktivnosti koje poduzimaju takva poduzeća (proizvođači tekstila, proizvođači pletiva, proizvođači konfekcije, dizajneri, trgovinska poduzeća i sl. ) u odnosu na poduzeća koja, primjerice djeluju na tržištu robe široke potrošnje. Kako bi se pojednostavnila analiza svih aktivnosti kojima se poduzeće usmjerava na ciljna tržišta, aktivnosti su u literaturi ujedinjene pod pojmom marketinški miks, odnosno marketinški splet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija