Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979473

Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu


Renko, Sanda
Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 179-198


CROSBI ID: 979473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu
(Particularities of marketing mix of the fashion market)

Autori
Renko, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije

Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
179-198

ISBN
978-953-6025-77-0

Ključne riječi
marketing miks, modno tržište
(marketing mix, fashion market)

Sažetak
Poduzeća se, koja nastupaju na modnom tržištu, suočavaju sa sezonalnošću, promjenama u željama potrošača, snažnim utjecajima eksternih čimbenika (primjerice, situacija u gospodarstvu, demografska kretanja i sl.). Stoga je i veći broj aktivnosti koje poduzimaju takva poduzeća (proizvođači tekstila, proizvođači pletiva, proizvođači konfekcije, dizajneri, trgovinska poduzeća i sl. ) u odnosu na poduzeća koja, primjerice djeluju na tržištu robe široke potrošnje. Kako bi se pojednostavnila analiza svih aktivnosti kojima se poduzeće usmjerava na ciljna tržišta, aktivnosti su u literaturi ujedinjene pod pojmom marketinški miks, odnosno marketinški splet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Sanda
Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 179-198
Renko, S. (2013) Specifičnosti marketinškog miksa na modnom tržištu. U: Ujević, D., Knego, N. & Lazibat, T. (ur.) Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 179-198.
@inbook{inbook, author = {Renko, Sanda}, year = {2013}, pages = {179-198}, keywords = {marketing miks, modno tr\v{z}i\v{s}te}, isbn = {978-953-6025-77-0}, title = {Specifi\v{c}nosti marketin\v{s}kog miksa na modnom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {marketing miks, modno tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Renko, Sanda}, year = {2013}, pages = {179-198}, keywords = {marketing mix, fashion market}, isbn = {978-953-6025-77-0}, title = {Particularities of marketing mix of the fashion market}, keyword = {marketing mix, fashion market}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font