Pregled bibliografske jedinice broj: 979389
Uloga marketinga u razvoju sportsko-rekreacijskog turizma
Uloga marketinga u razvoju sportsko-rekreacijskog turizma // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu: Stanje i mogućnosti zdravstvenog i sportsko-rekreacijskog turizma / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec, 2012. str. 223-227 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 979389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinga u razvoju sportsko-rekreacijskog turizma
(Role of marketing in development of sports and recreational tourism)
Autori
Jadrić, Ivana ; Antičić, Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu: Stanje i mogućnosti zdravstvenog i sportsko-rekreacijskog turizma
/ Breslauer, Nevenka - Čakovec, 2012, 223-227
Skup
Stanje i mogućnosti zdravstvenog i sportsko-rekreacijskog turizma
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 12.04.2012. - 14.04.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
marketing, sportsko-rekreacijski turizam, sportski marketing
(sports marketing, recreational tourism)
Sažetak
Budući da je sportski turizam jedna od najbrže rastućih industrija u svijetu i da broj sportskih udruga, klubova a tako i ljudi koji se aktivno bave sportom raste iz dana u dan, do izražaja dolazi značaj privlačenja sve većeg broja sudionika, posjetitelja, konzumenata u tu granu turizma. Glavnu ulogu u sportskom menadžmentu preuzima marketing koji treba definirati ciljno tržište, izdvojiti segmente, uočiti njihove sklonosti i vrijednosti te shodno tome formirati najbolji način promoviranja i kvalitetan odnos s javnošću. Izbor strategija sportsko-rekreacijskog turizma ovisi o veličini događaja koji se organizira, kao što općenito sportsko-rekreacijska ponuda treba ovisiti o potražnji turista. U dosadašnjim istraživanjima marketing je bio prilagođen upravo onome što se pokazalo da turisti žele od sportske rekreacije u Hrvatskoj, a to je plivanje i kupanje (Novak, 2006.). Shodno obliku sportske-rekreacije kombinira se marketinški pristup, no ono što je zajedničko svim pristupima je profesionalizacija u sportu koja ne prakticira više masovni marketing, već se potrošaču pristupa individualno i shodno njegovim željama kreira se odgovarajući sportsko marketinški miks. Za razliku od kombinacije klasičnih 4 P elemenata, u sportskom marketingu se posebna važnost daje odnosima s javnošću koji se zbog svog značaja pojavljuju kao peti element marketing miksa.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split