Pregled bibliografske jedinice broj: 979331
Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima
Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima, 2013., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 979331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima
(Marketing efficiency of advertisements on personal and institutional Facebook profiles)
Autori
Štetner, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2013
Stranica
41
Mentor
Jandrić, Petar
Ključne riječi
marketing ; Facebook
Sažetak
Ovaj završni rad istražuje marketinšku efikasnost reklamnih poruka na osobnom i institucionalnom Facebook profilu putem matematičkih metoda analize društvenih mreža (social network analysis). U prvom djelu rada je pregled teoriskih dostignuća relevantnih za područje istraživanja i shvaćanje osnovnih pojmova vezanih za analizu društvenih mreža. Drugi dio rada prikazuje metodologiju prikupljanja i analiziranja podataka potrebnih za istraživanje. U trećem dijelu je objašnjena metodologija istraživanja sa identifikacijom ograničenja i dobiveni razultati. Četvrti dio rada je analiza prikupljenih podataka i diskusija rezultata vezanih za marketinšku efikasnost odnosno usporedba osobnih i isntitucijskih profila.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti