Pregled bibliografske jedinice broj: 979323
Marketing na društvenim mrežama
Marketing na društvenim mrežama, 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 979323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing na društvenim mrežama
(Marketing on social networks)
Autori
Mladin, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
05.03
Godina
2015
Stranica
41
Mentor
Jandrić, Petar
Ključne riječi
društvene mreže ; marketing
(social networks ; marketing)
Sažetak
Ovaj rad usmjeren je na formiranje internet identiteta trgovine odjećom „Marija“ koristeći marketing društvenih medija. Budući da je to obrt mojih roditelja koji do sada nije bio marketinški prisutan na internetu, osim znanstvenog ovaj rad ima i emotivan cilj – sa što manje utrošenih materijalnih sredstava i iskorištavanjem isključivo intelektualnog potencijala i besplatnih internetskih servisa učiniti obiteljski obrt internetski prisutnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti