Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979322

Prikriveno oglašavanje u medijima


Čubrić, Mario
Prikriveno oglašavanje u medijima, 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 979322 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikriveno oglašavanje u medijima
(Hidden advertisement)

Autori
Čubrić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
05.03

Godina
2015

Stranica
49

Mentor
Jandrić, Petar

Ključne riječi
prikriveno oglašavanje
(hidden advertising)

Sažetak
U prvom djelu ovoga rada, navest ću nekoliko definicija i shvaćanja pojma oglašavanja ali i objašnjavam značenje onih pojmova, koji su usko vezani za oglašavanje te utvrđujem njihove različitosti u svakodnevnoj uporabi. U nastavku prvoga djela ukratko prepričavam povijesni razvoj nastanka oglašavanja i pojavu prekrivenog oglašavanja kao rezultat zasičenosti tržišta raznim reklamama. U drugom djelu obradit ću temu klasično oglašavanje. U pokušaju da stvorim cjelovitu sliku o klasičnom oglašavanju koja će nam služiti kasnije u radu za utvrđivanje granica između klasičnoga i prikrivenoga oglašavanja, navodim zakonske regulative i razna shvaćanja tog pojma, govorim o vrstama klasičnog oglašavanja, copywriterima koji su zaduženi za pisanje reklamnih poruka te dajem primjere oglašavanja sa ilustracijom. U trećem djelu rada govorit ću o karakteristikama prikrivenog oglašavanja, također navodim zakonske regulative i obrađujem pojavu prikrivenog oglašavanja s primjerima u novinama, u reklamama na televiziji i u filmu. S obzirom da je prikriveno oglašavaje nastalo kao rješenje za medijsku prezasičenosti reklamama i rastuću odbojnost prema istome od strane korisnika masovnih medija, cilj takve vrste oglašavanja jest prikriti oglas, transformirati, „zamotati“ ga u nešto drugo, u nešto čemu ljudi vjeruju tj. nešto što ne izbjegavaju. Znanstvena istraživanja pokazuju kako se prikriveni oglasi danas nalaze u svim medijima te upućuju na nelegitimnost takve vrste oglašavanja. Postavlja se pitanje zašto nitko ne reagira kada su pokazatelji istoga prešli u našu svakodnevnicu. U četvrtom i možda najvažnijem djelu ovoga rada istražit ću granice između klasičnog i prikrivenog oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Petar Jandrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čubrić, Mario
Prikriveno oglašavanje u medijima, 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
Čubrić, M. (2015) 'Prikriveno oglašavanje u medijima', diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ubri\'{c}, Mario}, year = {2015}, pages = {49}, keywords = {prikriveno ogla\v{s}avanje}, title = {Prikriveno ogla\v{s}avanje u medijima}, keyword = {prikriveno ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ubri\'{c}, Mario}, year = {2015}, pages = {49}, keywords = {hidden advertising}, title = {Hidden advertisement}, keyword = {hidden advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font