Pregled bibliografske jedinice broj: 979317
Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja
Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja, 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 979317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja
(Improvement in HE teaching through IT: case study)
Autori
Bajić, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2015
Stranica
89
Mentor
Jandrić, Petar
Ključne riječi
visokoškolsko obrazovanje ; ICT ; studija slučaja
(higher education ; ICT ; case study)
Sažetak
Rad analizira korištenje informacijskih tehnologija u radu visokoškolskih institucija primjenom metode studije slučaja na primjeru Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Rad se sastoji od tri osnovna dijela: istraživanja povijesnog konteksta, istraživanja trenutnog stanja, te identifikacije mogućih smjerova razvoja. U prvom dijelu, rad istražuje općeniti povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na inozemnim i domaćim visokoškolskim institucijama. Istraživanje povezuje povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu sa trenutnim stanjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavnom i nenastavnom radu. Potom rad povezuje rezultate istraživanja prošlosti i sadašnjosti sa smjernicama Europske unije i primjerima najbolje prakse iz zemlje i inozemstva. Na taj način, rad identificira moguće pristupe unapređenju visokoškolske prakse putem korištenja informacijskih tehnologija, te ukratko analizira osnovne prednosti i mane identificiranih pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu