Pregled bibliografske jedinice broj: 979315
Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju
Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 979315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju
(Facebook in primary education)
Autori
Mučnjak, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
05.11
Godina
2015
Stranica
52
Mentor
Jandrić, Petar
Ključne riječi
Facebook ; osnovno obrazovanje
(Facebook ; primary education)
Sažetak
Ovaj rad analizira prednosti i nedostatke učenja putem Web 2.0 aplikacije / društvene mreže Facebook. Budući da velik broj učenika sedmih i osmih razreda svakodnevno koristi Facebook, uz suglasnost roditelja ovaj rad koristi Facebook u edukativne svrhe. Temeljeno na stvarnom iskustvu učenja putem Facebooka i povratnim informacijama učenika koji su sudjelovali u virtualnom učenju tijekom školske godine 2014./2015., u ovom radu promišlja se o budućim mogućnostima učenja putem Facebooka, ali i o mogućim preprekama i nedostacima takvog načina učenja. Uvođenjem Facebooka u nastavu osnovne škole uvodi se vrlo specifična metoda učenja koja je poznata u nekim zapadnoeuropskim školama, ali je vrlo rijetka u hrvatskim školama. Projekt učenja putem Facebook grupe proveo se tijekom školske godine 2014./2015. u 7. razredu Osnovne škole Dobriše Cesarića u Zagrebu. Na kraju rada prikazani su rezultati projekta koji su poslužili kao temelj za diskusiju ovog diplomskog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)