Pregled bibliografske jedinice broj: 979311
POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU
POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU, 2015., diplomski rad, diplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 979311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU
(Collaborative learning in higher education)
Autori
Osterman, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
05.11
Godina
2015
Stranica
56
Mentor
Jandrić, Petar
Ključne riječi
kolaborativno učenje ; visoko obrazovanje
(collaborative learning ; Higher education)
Sažetak
Pojavom novih tehnologija u visoko obrazovnim institucijama, pojavio se i potencijal za promjenom obrazovne prakse u smjeru kolaborativnog učenja. Ipak takva promjena zahtjeva preispitivanje temelja i ciljeva prevladavajuće kulture učenja. U radu će se pokazati teoretska pozadina kolaborativnog učenja, te kako je informatička revolucija utjecala na prijelaz sa teoretskog kolaborativnog učenja na CSCL model. U nastavku je dan kratki pregled faza koje su potrebne za implementaciju CSCL-a, te koji su izazovi i promjene u obrazovnom procesu i u studentskom pristupu obrazovanju, načini na koje ih se može poticati kako bi se odmaknuli od individualnog pristupa učenju i prihvatili kolaborativne vještine, koje potiču kritičko razmišljanje. Na kraju rada su prikazane Moodle aktivnosti koje omogućavaju kolaborativnu nastavu unutar tog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)