Pregled bibliografske jedinice broj: 979214
Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj
Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj // 1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership
Rijeka, 2012. str. 42-43 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 979214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj
(Management of a tourist destination in the Republic of Croatia)
Autori
Šergo Chiavalon, Nikolina ; Đulabić, Desanka ; Šokčević, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership
/ - Rijeka, 2012, 42-43
Skup
1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.03.2012. - 31.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
menadžment, turističko odredište, Republika Hrvatska, marketing, održivi turistički razvoj
(management, tourist destination, Republic of Croatia, marketing, sustainable tourism development)
Sažetak
Turističko odredište (destinacija) predstavlja temeljni institucionalni okvir u osmišljavanju koncepta turističkog razvoja svake zemlje. Budući se destinacija sve više shvaća kao nukleus i polazište turističke budućnosti, treba je cjelovito koncipirati, razvijati i promovirati. Menadžment turističkog odredišta predstavlja strategijski alat koji turističkim odredištima (gradovima, mjestima, selima, cijelim otocima, regijama pa i državama) može donijeti uspješniji, održiv turizam kroz kvalitetno upravljanje destinacijom, na koordinaciji i sinergiji svih poslovnih, administrativno-upravnih, kulturnih i drugih subjekata u odredištima, uključujući i stanovništvo. Menadžment turističkog odredišta sve je češća tema stručnih razgovora u hrvatskom turizmu, a promjena Zakona o turističkim zajednicama također ide u tom smjeru: TZ su dobile nove ovlasti, među kojima i to da mogu ostvarivati prihode te da se trebaju preustrojiti u destinacijske menadžment organizacije (DMO) koje će objediniti sve programe u destinacijama i njihovu promociju. To znači i objedinjavanje javnog i privatnog sektora, dok bi realizatori programa bile destinacijske menadžment kompanije (DMC). U Republici Hrvatskoj postoji tek nekoliko primjera dobrog menadžmenta turističkog odredišta (Dubrovnik, Istra, Lošinj…) pa je za očekivati da će se u idućih pet do deset godina upravo u tom smislu razvijati hrvatska odredišta, ali treba potaknuti svijest o važnosti zajedničkog razvijanja turističkog proizvoda i doživljaja koje traže turisti, pri čemu i odgovornost trebaju snositi svi u destinaciji, a ne samo agencije i hotelijeri.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti,
Sveučilište Libertas
Profili:
Sandra Šokčević
(autor)