Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979214

Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj


Šergo Chiavalon, Nikolina; Đulabić, Desanka; Šokčević, Sandra
Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj // 1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership
Rijeka, 2012. str. 42-43 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 979214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj
(Management of a tourist destination in the Republic of Croatia)

Autori
Šergo Chiavalon, Nikolina ; Đulabić, Desanka ; Šokčević, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership / - Rijeka, 2012, 42-43

Skup
1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.03.2012. - 31.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
menadžment, turističko odredište, Republika Hrvatska, marketing, održivi turistički razvoj
(management, tourist destination, Republic of Croatia, marketing, sustainable tourism development)

Sažetak
Turističko odredište (destinacija) predstavlja temeljni institucionalni okvir u osmišljavanju koncepta turističkog razvoja svake zemlje. Budući se destinacija sve više shvaća kao nukleus i polazište turističke budućnosti, treba je cjelovito koncipirati, razvijati i promovirati. Menadžment turističkog odredišta predstavlja strategijski alat koji turističkim odredištima (gradovima, mjestima, selima, cijelim otocima, regijama pa i državama) može donijeti uspješniji, održiv turizam kroz kvalitetno upravljanje destinacijom, na koordinaciji i sinergiji svih poslovnih, administrativno-upravnih, kulturnih i drugih subjekata u odredištima, uključujući i stanovništvo. Menadžment turističkog odredišta sve je češća tema stručnih razgovora u hrvatskom turizmu, a promjena Zakona o turističkim zajednicama također ide u tom smjeru: TZ su dobile nove ovlasti, među kojima i to da mogu ostvarivati prihode te da se trebaju preustrojiti u destinacijske menadžment organizacije (DMO) koje će objediniti sve programe u destinacijama i njihovu promociju. To znači i objedinjavanje javnog i privatnog sektora, dok bi realizatori programa bile destinacijske menadžment kompanije (DMC). U Republici Hrvatskoj postoji tek nekoliko primjera dobrog menadžmenta turističkog odredišta (Dubrovnik, Istra, Lošinj…) pa je za očekivati da će se u idućih pet do deset godina upravo u tom smislu razvijati hrvatska odredišta, ali treba potaknuti svijest o važnosti zajedničkog razvijanja turističkog proizvoda i doživljaja koje traže turisti, pri čemu i odgovornost trebaju snositi svi u destinaciji, a ne samo agencije i hotelijeri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Sandra Šokčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šergo Chiavalon, Nikolina; Đulabić, Desanka; Šokčević, Sandra
Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj // 1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership
Rijeka, 2012. str. 42-43 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Šergo Chiavalon, N., Đulabić, D. & Šokčević, S. (2012) Menadžment turističkog odredišta u Republici Hrvatskoj. U: 1.st PAR International Leadership Conference Women's leadership.
@article{article, author = {\v{S}ergo Chiavalon, Nikolina and \DJulabi\'{c}, Desanka and \v{S}ok\v{c}evi\'{c}, Sandra}, year = {2012}, pages = {42-43}, keywords = {menad\v{z}ment, turisti\v{c}ko odredi\v{s}te, Republika Hrvatska, marketing, odr\v{z}ivi turisti\v{c}ki razvoj}, title = {Menad\v{z}ment turisti\v{c}kog odredi\v{s}ta u Republici Hrvatskoj}, keyword = {menad\v{z}ment, turisti\v{c}ko odredi\v{s}te, Republika Hrvatska, marketing, odr\v{z}ivi turisti\v{c}ki razvoj}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ergo Chiavalon, Nikolina and \DJulabi\'{c}, Desanka and \v{S}ok\v{c}evi\'{c}, Sandra}, year = {2012}, pages = {42-43}, keywords = {management, tourist destination, Republic of Croatia, marketing, sustainable tourism development}, title = {Management of a tourist destination in the Republic of Croatia}, keyword = {management, tourist destination, Republic of Croatia, marketing, sustainable tourism development}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font