Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979200

Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga


Martinović, Maja
Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga
Zagreb: Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2018


CROSBI ID: 979200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga
(The Basics of Marketing Strategies and Tactics - Key Concepts for Basic Marketing Understanding)

Autori
Martinović, Maja

Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)

Izdavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
132

ISBN
978-953-56684-4-2

Ključne riječi
marketing, strategija, taktike
(marketing, strategy, tactics)

Sažetak
Priručnik počinje s uvodnim razmatranjima o marketingu i razmatranjem ponašanja potrošača. Slijede marketinško istraživanje općenito te razmatranja marketinškog okruženja, makro i mikro. U dijelu planiranja i strategija marketinga se detaljno objašnjava segmetiranje, odabir ciljnog tržišta i pojam pozicioniranja. Nakon toga slijede poglavlja koja detaljno pojašnjavaju sva četiri elementa marketinškog miksa (proizvod/uslugu, cjenovnu politiku, upravljanje distribucijom i integrirane marketinške komunikacije). Izdavajaju se pojedini dijelovi suvremene promocije i marketing odnosa koji danas donosi važnu konkurentsku prednost. Etika u marketingu slijedi iza poglavlja o konkurentnoj strategiji, a priručnik završava s poglavljem o marketingu na inozemnom i globalnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga
Zagreb: Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2018
Martinović, M. (2018) Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga. Zagreb. Zagrebačka škola ekonomije i managementa.
@unknown{unknown, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2018}, pages = {132}, keywords = {marketing, strategija, taktike}, isbn = {978-953-56684-4-2}, title = {Osnove marketin\v{s}kih strategija i taktika - Klju\v{c}ni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga}, keyword = {marketing, strategija, taktike}, publisher = {Zagreba\v{c}ka \v{s}kola ekonomije i managementa}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2018}, pages = {132}, keywords = {marketing, strategy, tactics}, isbn = {978-953-56684-4-2}, title = {The Basics of Marketing Strategies and Tactics - Key Concepts for Basic Marketing Understanding}, keyword = {marketing, strategy, tactics}, publisher = {Zagreba\v{c}ka \v{s}kola ekonomije i managementa}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font