Pregled bibliografske jedinice broj: 979200
Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga
Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga
Zagreb: Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2018
CROSBI ID: 979200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinških strategija i taktika - Ključni koncepti za temeljno razumijevanje marketinga
(The Basics of Marketing Strategies and Tactics - Key Concepts for Basic Marketing Understanding)
Autori
Martinović, Maja
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
132
ISBN
978-953-56684-4-2
Ključne riječi
marketing, strategija, taktike
(marketing, strategy, tactics)
Sažetak
Priručnik počinje s uvodnim razmatranjima o marketingu i razmatranjem ponašanja potrošača. Slijede marketinško istraživanje općenito te razmatranja marketinškog okruženja, makro i mikro. U dijelu planiranja i strategija marketinga se detaljno objašnjava segmetiranje, odabir ciljnog tržišta i pojam pozicioniranja. Nakon toga slijede poglavlja koja detaljno pojašnjavaju sva četiri elementa marketinškog miksa (proizvod/uslugu, cjenovnu politiku, upravljanje distribucijom i integrirane marketinške komunikacije). Izdavajaju se pojedini dijelovi suvremene promocije i marketing odnosa koji danas donosi važnu konkurentsku prednost. Etika u marketingu slijedi iza poglavlja o konkurentnoj strategiji, a priručnik završava s poglavljem o marketingu na inozemnom i globalnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)