Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979198

Dobra marketinška strategija čini veliku razliku


Martinović, Maja
Dobra marketinška strategija čini veliku razliku // IN Store, B2B časopis za trgovinu, listopad 2015 (2015), 40; 20-21 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 979198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dobra marketinška strategija čini veliku razliku
(Good marketing strategy makes a big difference)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
IN Store, B2B časopis za trgovinu (1848-3577) Listopad 2015 (2015), 40; 20-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
marketinška strategija, holistički pristup
(marketing strategy, holistic approach)

Sažetak
Pravo marketinško razmišljanje kreće od potreba kupaca i potražnje koju zadovoljavamo svojom ponudom, tj. od istraživanja kojim dolazimo do onoga što našim kupcima treba. Marketinško razmišljanje seže do holističkog pristupa u kojemu je jednako važno: strateško i taktičko razmišljanje, izgradnja međusobno zadovoljavajućih dugoročnih odnosa s ključnim kupcima i partnerima, interni marketing i suradnja svih funkcija i odjela, te ostvarenje prihoda od prodaje uz poštivanje etičkog, okolišnog, pravnog i društvenog konteksta i učinka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Dobra marketinška strategija čini veliku razliku // IN Store, B2B časopis za trgovinu, listopad 2015 (2015), 40; 20-21 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Martinović, M. (2015) Dobra marketinška strategija čini veliku razliku. IN Store, B2B časopis za trgovinu, listopad 2015 (40), 20-21.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {20-21}, keywords = {marketin\v{s}ka strategija, holisti\v{c}ki pristup}, journal = {IN Store, B2B \v{c}asopis za trgovinu}, volume = {listopad 2015}, number = {40}, issn = {1848-3577}, title = {Dobra marketin\v{s}ka strategija \v{c}ini veliku razliku}, keyword = {marketin\v{s}ka strategija, holisti\v{c}ki pristup} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2015}, pages = {20-21}, keywords = {marketing strategy, holistic approach}, journal = {IN Store, B2B \v{c}asopis za trgovinu}, volume = {listopad 2015}, number = {40}, issn = {1848-3577}, title = {Good marketing strategy makes a big difference}, keyword = {marketing strategy, holistic approach} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font