Pregled bibliografske jedinice broj: 979198
Dobra marketinška strategija čini veliku razliku
Dobra marketinška strategija čini veliku razliku // IN Store, B2B časopis za trgovinu, listopad 2015 (2015), 40; 20-21 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979198 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dobra marketinška strategija čini veliku razliku
(Good marketing strategy makes a big difference)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
IN Store, B2B časopis za trgovinu (1848-3577) Listopad 2015
(2015), 40;
20-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
marketinška strategija, holistički pristup
(marketing strategy, holistic approach)
Sažetak
Pravo marketinško razmišljanje kreće od potreba kupaca i potražnje koju zadovoljavamo svojom ponudom, tj. od istraživanja kojim dolazimo do onoga što našim kupcima treba. Marketinško razmišljanje seže do holističkog pristupa u kojemu je jednako važno: strateško i taktičko razmišljanje, izgradnja međusobno zadovoljavajućih dugoročnih odnosa s ključnim kupcima i partnerima, interni marketing i suradnja svih funkcija i odjela, te ostvarenje prihoda od prodaje uz poštivanje etičkog, okolišnog, pravnog i društvenog konteksta i učinka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)