Pregled bibliografske jedinice broj: 979196
Marketing usluga u obrazovanju – Duboko suštinsko nerazumijevanje
Marketing usluga u obrazovanju – Duboko suštinsko nerazumijevanje // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, rujan 2004 (2004), 27; 42-43 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga u obrazovanju – Duboko suštinsko nerazumijevanje
(Marketing services in education - Deep core misunderstanding)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Rujan 2004
(2004), 27;
42-43
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
obrazovne usluge, marketing, kvaliteta
(educational services, marketing, quality)
Sažetak
Evolucija marketinga i širenje njegove primjene u sve podsustave društvenog sustava dovela je do velike primjene marketinga i u svim područjima društvenih djelatnosti, pa tako i u obrazovnoj. O marketingu i njegovoj primjeni u obrazovnim ustanovama još uvijek se premalo zna. Postoji i nerazumijevanje suštine marketinga u ovom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)