Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979195

Važnost pravodobnih analiza i informacija - Moderno predskazivanje budućnosti


Martinović, Maja
Važnost pravodobnih analiza i informacija - Moderno predskazivanje budućnosti // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, studeni 2004 (2004), 29; 40-41 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 979195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost pravodobnih analiza i informacija - Moderno predskazivanje budućnosti
(The Importance of Timely Analysis and Information - Modern Prediction of the Future)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Studeni 2004 (2004), 29; 40-41

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
marketinška okolina, trendovi
(marketing environment, trends)

Sažetak
Uspješne tvrtke razmatraju promjenjivu okolinu i neprestano prilagođavaju svoje poslovanje najboljim mogućnostima koje im se u datim uvjetima pružaju. Menadžeri trebaju biti proaktivni u prilagođavanju okolini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Važnost pravodobnih analiza i informacija - Moderno predskazivanje budućnosti // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, studeni 2004 (2004), 29; 40-41 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Martinović, M. (2004) Važnost pravodobnih analiza i informacija - Moderno predskazivanje budućnosti. CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, studeni 2004 (29), 40-41.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {40-41}, keywords = {marketin\v{s}ka okolina, trendovi}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {studeni 2004}, number = {29}, issn = {1333-8668}, title = {Va\v{z}nost pravodobnih analiza i informacija - Moderno predskazivanje budu\'{c}nosti}, keyword = {marketin\v{s}ka okolina, trendovi} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {40-41}, keywords = {marketing environment, trends}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {studeni 2004}, number = {29}, issn = {1333-8668}, title = {The Importance of Timely Analysis and Information - Modern Prediction of the Future}, keyword = {marketing environment, trends} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font