Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979194

Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno'


Martinović, Maja
Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno' // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, prosinac 2004/ siječanj 2005 (2004), 30/31; 40-40 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 979194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno'
(Catalog sales - More popular 'unseen' buying)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Prosinac 2004/ siječanj 2005 (2004), 30/31; 40-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
kataloška prodaja, trgovina, marketing
(catalog sales, trade, marketing)

Sažetak
Naše tržište sve više osvajaju netradicionalni oblici trgovine koji skraćuju put između proizvođača i potrošača, kao što je primjerice i kataloška prodaja. Mnoge tvrtke su svoje kataloge stavile i na internet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno' // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, prosinac 2004/ siječanj 2005 (2004), 30/31; 40-40 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Martinović, M. (2004) Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno'. CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, prosinac 2004/ siječanj 2005 (30/31), 40-40.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {40-40}, keywords = {katalo\v{s}ka prodaja, trgovina, marketing}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {prosinac 2004/ sije\v{c}anj 2005}, number = {30/31}, issn = {1333-8668}, title = {Katalo\v{s}ka prodaja – Sve popularnija kupnja 'na nevi\djeno'}, keyword = {katalo\v{s}ka prodaja, trgovina, marketing} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2004}, pages = {40-40}, keywords = {catalog sales, trade, marketing}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {prosinac 2004/ sije\v{c}anj 2005}, number = {30/31}, issn = {1333-8668}, title = {Catalog sales - More popular 'unseen' buying}, keyword = {catalog sales, trade, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font