Pregled bibliografske jedinice broj: 979194
Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno'
Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno' // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, prosinac 2004/ siječanj 2005 (2004), 30/31; 40-40 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja 'na neviđeno'
(Catalog sales - More popular 'unseen' buying)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Prosinac 2004/ siječanj 2005
(2004), 30/31;
40-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
kataloška prodaja, trgovina, marketing
(catalog sales, trade, marketing)
Sažetak
Naše tržište sve više osvajaju netradicionalni oblici trgovine koji skraćuju put između proizvođača i potrošača, kao što je primjerice i kataloška prodaja. Mnoge tvrtke su svoje kataloge stavile i na internet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)