Pregled bibliografske jedinice broj: 979192
Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje
Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, veljača 2005 (2005), 32; 50-51 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje
(Sales promotion - Customer loyalty is rewarded)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Veljača 2005
(2005), 32;
50-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
unapređenje prodaje, poticaji na kupovinu
(sales promotion, incentives for shopping)
Sažetak
Danas mnoge tvrtke formirajući svoj promotivni splet naglasak stavljaju na unapređenje prodaje. Tisak je izvrstan medij za unapređenje prodaje putem besplatnih uzoraka pojedinih proizvoda čije osobine to omogućavaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)