Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979192

Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje


Martinović, Maja
Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, veljača 2005 (2005), 32; 50-51 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 979192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje
(Sales promotion - Customer loyalty is rewarded)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Veljača 2005 (2005), 32; 50-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
unapređenje prodaje, poticaji na kupovinu
(sales promotion, incentives for shopping)

Sažetak
Danas mnoge tvrtke formirajući svoj promotivni splet naglasak stavljaju na unapređenje prodaje. Tisak je izvrstan medij za unapređenje prodaje putem besplatnih uzoraka pojedinih proizvoda čije osobine to omogućavaju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, veljača 2005 (2005), 32; 50-51 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Martinović, M. (2005) Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje. CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, veljača 2005 (32), 50-51.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {50-51}, keywords = {unapre\djenje prodaje, poticaji na kupovinu}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {velja\v{c}a 2005}, number = {32}, issn = {1333-8668}, title = {Unapre\djenje prodaje – Vjernost kupca se nagra\djuje}, keyword = {unapre\djenje prodaje, poticaji na kupovinu} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {50-51}, keywords = {sales promotion, incentives for shopping}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {velja\v{c}a 2005}, number = {32}, issn = {1333-8668}, title = {Sales promotion - Customer loyalty is rewarded}, keyword = {sales promotion, incentives for shopping} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font