Pregled bibliografske jedinice broj: 979184
Direktna pošta - Pošta za smeće?
Direktna pošta - Pošta za smeće? // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, svibanj 2005 (2005), 35; 52-52 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Direktna pošta - Pošta za smeće?
(Direct mail - Recycle bin mail?)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Svibanj 2005
(2005), 35;
52-52
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
direktni marketing, direktna pošta
(direct marketing, direct mail)
Sažetak
Direktni marketing je vrsta prodaje ili promocije bez posrednika i u njega spada prodaja putem telefona, putem oglašavanja u tisku, na radiju i televiziji, preko elektronske pošte ili faksa, kao i prodaja od vrata do vrata. Ipak, najčešće se odvija putem pošte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)