Pregled bibliografske jedinice broj: 979183
Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik
Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, lipanj 2005 (2005), 36; 54-55 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik
(Marketing Strategy: Development of new products - Great challenge and risk)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Lipanj 2005
(2005), 36;
54-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
razvoj ideja, novi proizvodi
(idea development, new products)
Sažetak
U procesu razvoja novih proizvoda marketing ima ključnu ulogu. Problem koji se danas javlja jest brzo kopiranje inovacija, što tvrtki-inovatoru ostavlja vrlo malo vremena za povrat investicije. No ulaganje se uvijek isplati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)