Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979183

Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik


Martinović, Maja
Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, lipanj 2005 (2005), 36; 54-55 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 979183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik
(Marketing Strategy: Development of new products - Great challenge and risk)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Lipanj 2005 (2005), 36; 54-55

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
razvoj ideja, novi proizvodi
(idea development, new products)

Sažetak
U procesu razvoja novih proizvoda marketing ima ključnu ulogu. Problem koji se danas javlja jest brzo kopiranje inovacija, što tvrtki-inovatoru ostavlja vrlo malo vremena za povrat investicije. No ulaganje se uvijek isplati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, lipanj 2005 (2005), 36; 54-55 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Martinović, M. (2005) Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik. CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, lipanj 2005 (36), 54-55.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {54-55}, keywords = {razvoj ideja, novi proizvodi}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {lipanj 2005}, number = {36}, issn = {1333-8668}, title = {Marketin\v{s}ka strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik}, keyword = {razvoj ideja, novi proizvodi} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {54-55}, keywords = {idea development, new products}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {lipanj 2005}, number = {36}, issn = {1333-8668}, title = {Marketing Strategy: Development of new products - Great challenge and risk}, keyword = {idea development, new products} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font