Pregled bibliografske jedinice broj: 979182
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva. Zagreb: MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2012 (Udžbenik)
CROSBI ID: 979182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva
(Marketing in Croatia - 55 business cases)
Autori
Martinović, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, ostalo
Izdavač
MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
559
ISBN
978-953-246-135-0
Ključne riječi
marketing, hrvatska praksa, poslovni slučajevi
(marketing, Croatian practice, business cases)
Sažetak
Marketing u Hrvatskoj znanstvena je knjiga i udžbenik koji predstavlja važan temelj za dublje razmatranje marketinške znanosti i osmišljavanje praktičnih strategija, ne samo za preživljavanje, već i za uspjeh. Napisana je s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka. Nadalje, knjiga je opremljena dragocjenim primjerima tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećati će učinkovitost svakog tko odlučuje. Osim poslovnim slučajevima, knjiga je opremljena teoretskim okvirom obzirom na svaku od prezentiranih cjelina i uvodi čitatelja prvenstveno u znanstvene postavke, da bi potom to bilo ilustrirano kroz primjer iz prakse. Znanstveni doprinos knjige očituje se u znanstvenim postavkama na početku svake cjeline i prikazu mnogih dobrih i manje dobrih primjera iz hrvatske marketinške prakse te njihovoj analizi u svrhu učenja na iskustvima iz kojih se izvlači pouka. Sustavnim pristupom su se prikazale sve cjeline suvremenog marketinga kroz teoriju povezanu sa slučajevima iz regije. Znanstveni doprinos knjige ogleda se i u samom detaljnom prikazu i konačno arhiviranju podataka o mnogim hrvatskim brendovima, što predstavlja dugoročnu vrijednost za izučavanje marketinga u regiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)