Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979182

Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva


Martinović, Maja
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva. Zagreb: MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2012 (Udžbenik)


CROSBI ID: 979182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva
(Marketing in Croatia - 55 business cases)

Autori
Martinović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, ostalo

Izdavač
MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Grad
Zagreb

Godina
2012

Stranica
559

ISBN
978-953-246-135-0

Ključne riječi
marketing, hrvatska praksa, poslovni slučajevi
(marketing, Croatian practice, business cases)

Sažetak
Marketing u Hrvatskoj znanstvena je knjiga i udžbenik koji predstavlja važan temelj za dublje razmatranje marketinške znanosti i osmišljavanje praktičnih strategija, ne samo za preživljavanje, već i za uspjeh. Napisana je s namjerom da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse, te da na određeni način prezentira rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka. Nadalje, knjiga je opremljena dragocjenim primjerima tvrtki koje su uspješne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvjesnošću, ali i nekim primjerima tvrtki koje nisu spremno dočekale tržišne promjene i nisu znale kako se prilagoditi novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećati će učinkovitost svakog tko odlučuje. Osim poslovnim slučajevima, knjiga je opremljena teoretskim okvirom obzirom na svaku od prezentiranih cjelina i uvodi čitatelja prvenstveno u znanstvene postavke, da bi potom to bilo ilustrirano kroz primjer iz prakse. Znanstveni doprinos knjige očituje se u znanstvenim postavkama na početku svake cjeline i prikazu mnogih dobrih i manje dobrih primjera iz hrvatske marketinške prakse te njihovoj analizi u svrhu učenja na iskustvima iz kojih se izvlači pouka. Sustavnim pristupom su se prikazale sve cjeline suvremenog marketinga kroz teoriju povezanu sa slučajevima iz regije. Znanstveni doprinos knjige ogleda se i u samom detaljnom prikazu i konačno arhiviranju podataka o mnogim hrvatskim brendovima, što predstavlja dugoročnu vrijednost za izučavanje marketinga u regiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.mate.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva. Zagreb: MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2012 (Udžbenik)
Martinović, M. (2012) Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva. Zagreb, MATE ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa.
@book{book, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2012}, pages = {559}, keywords = {marketing, hrvatska praksa, poslovni slu\v{c}ajevi}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slu\v{c}ajeva}, keyword = {marketing, hrvatska praksa, poslovni slu\v{c}ajevi}, publisher = {MATE ; Zagreba\v{c}ka \v{s}kola ekonomije i managementa}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2012}, pages = {559}, keywords = {marketing, Croatian practice, business cases}, isbn = {978-953-246-135-0}, title = {Marketing in Croatia - 55 business cases}, keyword = {marketing, Croatian practice, business cases}, publisher = {MATE ; Zagreba\v{c}ka \v{s}kola ekonomije i managementa}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font