Pregled bibliografske jedinice broj: 979038
Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima
Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, srpanj/kolovoz 2005 (2005), 37/38; 56-56 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima
(Segmentation - the foundation of tourism markets marketing- At the service of increasingly demanding tourists)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Srpanj/kolovoz 2005
(2005), 37/38;
56-56
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
turizam, ciljna tržišta
(tourism, target markets)
Sažetak
Jedan od izazova hrvatskog turizma danas je pronaći najbolji način da se on svijetu pokaže kao jedinstven i poseban, kako na razini države, tako i pojedinačnih gradova i mjesta. Danas su turisti generalno zahtjevniji, izbirljiviji i iskusniji. Svjetski turistički trend je specijalizacija, dok su klasični hoteli sve više marginalna pojava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)