Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979038

Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima


Martinović, Maja
Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, srpanj/kolovoz 2005 (2005), 37/38; 56-56 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 979038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima
(Segmentation - the foundation of tourism markets marketing- At the service of increasingly demanding tourists)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju (1333-8668) Srpanj/kolovoz 2005 (2005), 37/38; 56-56

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
turizam, ciljna tržišta
(tourism, target markets)

Sažetak
Jedan od izazova hrvatskog turizma danas je pronaći najbolji način da se on svijetu pokaže kao jedinstven i poseban, kako na razini države, tako i pojedinačnih gradova i mjesta. Danas su turisti generalno zahtjevniji, izbirljiviji i iskusniji. Svjetski turistički trend je specijalizacija, dok su klasični hoteli sve više marginalna pojava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima // CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, srpanj/kolovoz 2005 (2005), 37/38; 56-56 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Martinović, M. (2005) Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima. CROATIABIZ - časopis o suvremenom poslovanju, srpanj/kolovoz 2005 (37/38), 56-56.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {56-56}, keywords = {turizam, ciljna tr\v{z}i\v{s}ta}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {srpanj/kolovoz 2005}, number = {37/38}, issn = {1333-8668}, title = {Segmentacija – temelj marketinga turisti\v{c}kih tr\v{z}i\v{s}ta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima}, keyword = {turizam, ciljna tr\v{z}i\v{s}ta} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2005}, pages = {56-56}, keywords = {tourism, target markets}, journal = {CROATIABIZ - \v{c}asopis o suvremenom poslovanju}, volume = {srpanj/kolovoz 2005}, number = {37/38}, issn = {1333-8668}, title = {Segmentation - the foundation of tourism markets marketing- At the service of increasingly demanding tourists}, keyword = {tourism, target markets} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font