Pregled bibliografske jedinice broj: 979036
Društveni marketing
Društveni marketing // Marketing u praksi, 19 (2005), 19/2005; 34-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 979036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveni marketing
(Social Marketing)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
Marketing u praksi (1330-2612) 19
(2005), 19/2005;
34-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
društveni marketing, marketinška kampanja, neprofitni marketing
(social marketing, marketing campaign, nonprofit marketing)
Sažetak
Marketinškim kampanjama, osim dobrog profita, cilj može biti i promicanje obrazovanja, pismenosti, zdravlja, nepušenja, ekologije i sličnog. Upravo time se bavi društveni marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)