Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979019

Marketing usluga


Martinović, Maja
Marketing usluga // Komunikacije, god. XLIII (2007), 2; 10-10 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)


CROSBI ID: 979019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing usluga
(Services marketing)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
Komunikacije (1330-7894) God. XLIII (2007), 2; 10-10

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni

Ključne riječi
marketing usluga, zadovoljstvo klijenata
(services marketing, customer satisfaction)

Sažetak
Na velike razlike u zadovoljstvu korisnika usluga mogu utjecati zaposlenici tvrtke, njezino fizičko okruženje (mjesto i oprema) putem kojih korisnici često zaključuju o kvaliteti usluge. Važna je i vrsta procesa koju razviju pružatelji usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Marketing usluga // Komunikacije, god. XLIII (2007), 2; 10-10 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
Martinović, M. (2007) Marketing usluga. Komunikacije, god. XLIII (2), 10-10.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2007}, pages = {10-10}, keywords = {marketing usluga, zadovoljstvo klijenata}, journal = {Komunikacije}, volume = {god. XLIII}, number = {2}, issn = {1330-7894}, title = {Marketing usluga}, keyword = {marketing usluga, zadovoljstvo klijenata} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2007}, pages = {10-10}, keywords = {services marketing, customer satisfaction}, journal = {Komunikacije}, volume = {god. XLIII}, number = {2}, issn = {1330-7894}, title = {Services marketing}, keyword = {services marketing, customer satisfaction} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font