Pregled bibliografske jedinice broj: 979019
Marketing usluga
Marketing usluga // Komunikacije, god. XLIII (2007), 2; 10-10 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 979019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing usluga
(Services marketing)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
Komunikacije (1330-7894) God. XLIII
(2007), 2;
10-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
marketing usluga, zadovoljstvo klijenata
(services marketing, customer satisfaction)
Sažetak
Na velike razlike u zadovoljstvu korisnika usluga mogu utjecati zaposlenici tvrtke, njezino fizičko okruženje (mjesto i oprema) putem kojih korisnici često zaključuju o kvaliteti usluge. Važna je i vrsta procesa koju razviju pružatelji usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)