Pregled bibliografske jedinice broj: 979016
Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova
Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova // Lider, 11. rujan 2009. (2009), 20-22 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 979016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova
(The worst response to sudden turbulence and recession is a broad cut of costs)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
Lider (1845-7118) 11. rujan 2009.
(2009);
20-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
konkurentska prednost, marketing
(competitive advantage, marketing)
Sažetak
Konkurenstka prednost sve je kraćeg vijeka, a promjene zahtijevaju radikalno nove načine razmišljanja. Prof. Philip Kotler predstavlja set novih obrazaca strateškog ponašanja te sustav brzih reakcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Intervju s Philipom Kotlerom, ocem suvremenog marketinga.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)