Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979016

Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova


Martinović, Maja
Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova // Lider, 11. rujan 2009. (2009), 20-22 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 979016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova
(The worst response to sudden turbulence and recession is a broad cut of costs)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
Lider (1845-7118) 11. rujan 2009. (2009); 20-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
konkurentska prednost, marketing
(competitive advantage, marketing)

Sažetak
Konkurenstka prednost sve je kraćeg vijeka, a promjene zahtijevaju radikalno nove načine razmišljanja. Prof. Philip Kotler predstavlja set novih obrazaca strateškog ponašanja te sustav brzih reakcija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Intervju s Philipom Kotlerom, ocem suvremenog marketinga.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova // Lider, 11. rujan 2009. (2009), 20-22 (nije recenziran, članak, stručni)
Martinović, M. (2009) Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest široko rezanje troškova. Lider, 11. rujan 2009., 20-22.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2009}, pages = {20-22}, keywords = {konkurentska prednost, marketing}, journal = {Lider}, volume = {11. rujan 2009.}, issn = {1845-7118}, title = {Najgora reakcija na nagle turbulencije i recesiju jest \v{s}iroko rezanje tro\v{s}kova}, keyword = {konkurentska prednost, marketing} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2009}, pages = {20-22}, keywords = {competitive advantage, marketing}, journal = {Lider}, volume = {11. rujan 2009.}, issn = {1845-7118}, title = {The worst response to sudden turbulence and recession is a broad cut of costs}, keyword = {competitive advantage, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font