Pregled bibliografske jedinice broj: 979014
Zarazni oglasi
Zarazni oglasi // Forbes, srpanj (2010), 58-59 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 979014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zarazni oglasi
(Contaminated ads)
Autori
Martinović, Maja
Izvornik
Forbes (0015-6914) Srpanj
(2010);
58-59
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
oglasi, virusni marketing, oglašavanje
(ads, viral marketing, advertising)
Sažetak
Kako proizvesti dobar marketinški učinak s manjim budžetima i, ako je moguće, postići rezultat sličan onome nakon daleko skuplje kampanje? Virusni marketing jednako je efikasan kao klasično oglašavanje. Presudan je element humora i kreativnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)