Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 979014

Zarazni oglasi


Martinović, Maja
Zarazni oglasi // Forbes, srpanj (2010), 58-59 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 979014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zarazni oglasi
(Contaminated ads)

Autori
Martinović, Maja

Izvornik
Forbes (0015-6914) Srpanj (2010); 58-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
oglasi, virusni marketing, oglašavanje
(ads, viral marketing, advertising)

Sažetak
Kako proizvesti dobar marketinški učinak s manjim budžetima i, ako je moguće, postići rezultat sličan onome nakon daleko skuplje kampanje? Virusni marketing jednako je efikasan kao klasično oglašavanje. Presudan je element humora i kreativnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja
Zarazni oglasi // Forbes, srpanj (2010), 58-59 (domaća recenzija, članak, stručni)
Martinović, M. (2010) Zarazni oglasi. Forbes, srpanj, 58-59.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2010}, pages = {58-59}, keywords = {oglasi, virusni marketing, ogla\v{s}avanje}, journal = {Forbes}, volume = {srpanj}, issn = {0015-6914}, title = {Zarazni oglasi}, keyword = {oglasi, virusni marketing, ogla\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, Maja}, year = {2010}, pages = {58-59}, keywords = {ads, viral marketing, advertising}, journal = {Forbes}, volume = {srpanj}, issn = {0015-6914}, title = {Contaminated ads}, keyword = {ads, viral marketing, advertising} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font