Pregled bibliografske jedinice broj: 979012
Koautor (suradnik) Coauthor
Koautor (suradnik) Coauthor // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 01-01
CROSBI ID: 979012 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koautor (suradnik) Coauthor
(Marketing Lexicon)
Autori
Martinović, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Leksikon marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
01-01
ISBN
978-953-6025-39-8
Ključne riječi
marketing
Sažetak
Leksikon marketinga jedinstven je i značajan projekt za marketinšku struku nastao kao produkt grupe autora predvođenih urednikom prof.dr.sc. Jozom Previšićem s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća. Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora. U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom. Izdavač Leksikona je Ekonomski fakultet Zagreb.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
M. Martinović je u Leksikonu marketinga sudjelovala sa 41 natuknicom.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)