Pregled bibliografske jedinice broj: 978967
Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju
Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 7 (2014), 1; 229-241 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 978967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju
(Constructive Alignment for Quality Assurance in Higher Education)
Autori
Pokupec, Martina
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 7
(2014), 1;
229-241
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
konstruktivno poravnanje, visoko obrazovanje, željeni ishodi učenja, učenje i poučavanje temeljeno na ishodima, dubinski pristup učenju, SOLO taksonomija
(constructive alignment, higher education, intended learning outcomes, outcomes-based teaching and learning, deep approach to learning, SOLO taxonomy)
Sažetak
Promjene u visokom obrazovanju koje se u najvećoj mjeri odnose na veliki broj i karakteristike studenata u vezi s njihovim očekivanjima i potrebama iziskuju promjene u pristupu radu sa studentima te kreiranjenastavnih planova i programa s posebnim naglaskom na definiranje ishoda učenja, načine provjere ostvarenih ishoda učenja te nastavne metode koje će studentima pomoći ostvariti ciljane ishode učenja. Literatura u kojoj se naglašava važnost provedbe konstruktivnog poravnanja u svrhu osiguranja kvalitete u visokom školstvu navodi da popularan pristup nastavi u obliku predavanja ne ohrabruje studente da dubinski pristupe učenju. Pod pretpostavkom da se gore navedeni trendovi odražavaju i na visoko obrazovanje u Hrvatskoj, ovaj rad nudi detaljan pregled pregled literature na temu konstruktivnog poravnanja u visokom obrazovanju te ima za svrhu motivirati nastavnike da primjene konstruktivno poravnanje u nastavi kako bi ostvarili ciljeve vlastite visoke škole te ciljeve pojedinih studijskih programa. Time bi postali integralni dio unutarnjeg osiguranja kvalitete i pridonijeli razvoju i unapređenju kvalitete visoke škole. U zaključku se opravdava važnost provedbe konstruktivnog poravnanja i poziva se nastavnike da provedu istraživanja i objave rezultate vezane za provedbu konstruktivnog poravnanja u nastavi njihovih predmeta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija