Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978967

Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju


Pokupec, Martina
Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 7 (2014), 1; 229-241 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 978967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju
(Constructive Alignment for Quality Assurance in Higher Education)

Autori
Pokupec, Martina

Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 7 (2014), 1; 229-241

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
konstruktivno poravnanje, visoko obrazovanje, željeni ishodi učenja, učenje i poučavanje temeljeno na ishodima, dubinski pristup učenju, SOLO taksonomija
(constructive alignment, higher education, intended learning outcomes, outcomes-based teaching and learning, deep approach to learning, SOLO taxonomy)

Sažetak
Promjene u visokom obrazovanju koje se u najvećoj mjeri odnose na veliki broj i karakteristike studenata u vezi s njihovim očekivanjima i potrebama iziskuju promjene u pristupu radu sa studentima te kreiranjenastavnih planova i programa s posebnim naglaskom na definiranje ishoda učenja, načine provjere ostvarenih ishoda učenja te nastavne metode koje će studentima pomoći ostvariti ciljane ishode učenja. Literatura u kojoj se naglašava važnost provedbe konstruktivnog poravnanja u svrhu osiguranja kvalitete u visokom školstvu navodi da popularan pristup nastavi u obliku predavanja ne ohrabruje studente da dubinski pristupe učenju. Pod pretpostavkom da se gore navedeni trendovi odražavaju i na visoko obrazovanje u Hrvatskoj, ovaj rad nudi detaljan pregled pregled literature na temu konstruktivnog poravnanja u visokom obrazovanju te ima za svrhu motivirati nastavnike da primjene konstruktivno poravnanje u nastavi kako bi ostvarili ciljeve vlastite visoke škole te ciljeve pojedinih studijskih programa. Time bi postali integralni dio unutarnjeg osiguranja kvalitete i pridonijeli razvoju i unapređenju kvalitete visoke škole. U zaključku se opravdava važnost provedbe konstruktivnog poravnanja i poziva se nastavnike da provedu istraživanja i objave rezultate vezane za provedbu konstruktivnog poravnanja u nastavi njihovih predmeta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Martina Hegedušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pokupec, Martina
Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 7 (2014), 1; 229-241 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Pokupec, M. (2014) Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju. Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 7 (1), 229-241.
@article{article, author = {Pokupec, Martina}, year = {2014}, pages = {229-241}, keywords = {konstruktivno poravnanje, visoko obrazovanje, \v{z}eljeni ishodi u\v{c}enja, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje temeljeno na ishodima, dubinski pristup u\v{c}enju, SOLO taksonomija}, journal = {Zbornik Visoke poslovne \v{s}kole Libertas}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1846-9728}, title = {Konstruktivno poravnanje u svrhu osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju}, keyword = {konstruktivno poravnanje, visoko obrazovanje, \v{z}eljeni ishodi u\v{c}enja, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje temeljeno na ishodima, dubinski pristup u\v{c}enju, SOLO taksonomija} }
@article{article, author = {Pokupec, Martina}, year = {2014}, pages = {229-241}, keywords = {constructive alignment, higher education, intended learning outcomes, outcomes-based teaching and learning, deep approach to learning, SOLO taxonomy}, journal = {Zbornik Visoke poslovne \v{s}kole Libertas}, volume = {7}, number = {1}, issn = {1846-9728}, title = {Constructive Alignment for Quality Assurance in Higher Education}, keyword = {constructive alignment, higher education, intended learning outcomes, outcomes-based teaching and learning, deep approach to learning, SOLO taxonomy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font