Pregled bibliografske jedinice broj: 978966
Metode učenja i poučavanja u svrhu usvajanja uporabnog znanja stranog jezika struke
Metode učenja i poučavanja u svrhu usvajanja uporabnog znanja stranog jezika struke // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 8 (2015), 1; 29-38 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 978966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode učenja i poučavanja u svrhu usvajanja uporabnog znanja stranog jezika struke
(Teaching and Learning Methods Aimed at Acquiring Functioning Knowledge of Language for Professional Purposes)
Autori
Pokupec, Martina ; Barić, Doris
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 8
(2015), 1;
29-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
strani jezik struke, uporabna znanja, suradničko učenje, projektna nastava, studija slučaja
(foreign language for professional purposes, functioning knowledge, cooperative learning, project-based learning, case-based learning)
Sažetak
Učenje stranog jezika struke temelji se velikim dijelom na usvajanju stručnog vokabulara te određenog broja jezičnih funkcija u specifičnim profesionalnim situacijama. U zadnje vrijeme naglasak u obrazovanju stavlja se na definiranje i ostvarivanje planiranih ishoda učenja, a kod stručnih obrazovnih predmeta i stranog jezika struke važno je da se planirani ishodi učenja odnose većim dijelom na uporabna a manjim na deklarativna znanja. U ovom radu navodimo opis triju metoda učenja i poučavanja u funkciji ostvarenja ishoda učenja koji se odnose na usvajanje uporabnih znanja iz engleskog jezika struke: projektna nastava, studija slučaja/problemska nastava i suradničko učenje. Osim opisa metoda navode se prednosti provedbe ovih metoda u nastavi kolegija Poslovni engleski jezik na stručnom preddiplomskom studiju Turističkog i hotelskog menadžmenta Visoke poslovne škole Libertas te stavovi studenata o navedenim metodama kao sredstvu postizanja što većeg stupnja ostvarenja planiranih ishoda učenja. Radom se želi ukazati na višestruku prikladnost uporabe navedenih metoda učenja i poučavanja ne samo u primarnu svrhu usvajanja uporabnog znanja, već i u svrhu podizanja stupnja motivacije studenata, razvoja autonomije i odgovornosti u učenju i razvoja drugih profesionalnih kompetencija potrebnih za profesionalan razvoj studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija