Pregled bibliografske jedinice broj: 978948
INTERNET MARKETING AKTIVNOSTI VODEĆIH SPORTSKIH HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ IN THE REPUBLIC OF CROATIA
INTERNET MARKETING AKTIVNOSTI VODEĆIH SPORTSKIH HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ IN THE REPUBLIC OF CROATIA // ZBORNIK ODABRANIH ZNANSTVENIH RADOVA 2. KONGRESA SPORTSKOG TURIZMA
Makarska, Hrvatska, 2016. str. 100-113 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 978948 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTERNET MARKETING AKTIVNOSTI VODEĆIH SPORTSKIH
HOTELA U REPUBLICI HRVATSKOJ IN THE REPUBLIC OF
CROATIA
(INTERNET MARKETING ACTIVITIES OF SELECTED SPORTS
HOTELS IN THE REPUBLIC OF CROATIA)
Autori
Jadrić, Ivana ; Petrović, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
ZBORNIK ODABRANIH ZNANSTVENIH RADOVA 2. KONGRESA SPORTSKOG TURIZMA
/ - , 2016, 100-113
Skup
2. KONGRES SPORTSKOG TURIZMA
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 11.11.2016. - 12.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sportski turizam, hrvatski sportski hoteli, promocija internet marketinga
(sports tourism, Croatian sports hotels, Internet marketing promotion)
Sažetak
Turizam je danas zasigurno najveća svjetska industrija u kojoj mnogi zapravo vide rješenje velikog problema nezaposlenosti. Sportski turizam se svrstava u takozvane specifične oblike turizma koji se temelje na motivaciji za putovanjem. Sport i sportska natjecanja su u suvremenom turizmu važan sadržaj boravka u turističkoj destinaciji a turisti su sve češće „aktivni“ sudionici različitih sportova i vidova rekreacije. Za zaključiti je da se strateški razvoj hrvatskog turizma, između ostaloga, bazira i na aktivnim odmorom. Kao jedna od glavnih komponenti razvoja Hrvatska 365, projekta kreiranog od strane Hrvatske turističke zajednice, navodi se pokretanje čitavog niza aktivnosti i sadržaja koje obogaćuju turističke sadržaje i izvan standardne turističke sezone, dakle u pred sezoni i post sezoni. Jedna od glavnih komponenti razvoja je poticanje i biciklizma, aktivnog odmora, ali i kulture, spa & wellnessa, hrane i vina te poslovnih putovanja. Jačanjem sportskog turizma u globalu i činjenicom koja svjedoči o povećavanjem broja sportskih turista svake godine, došlo je i do potrebe u okretanju marketinške komunikacijske strategije hotelskih kuća, koje se u budućnosti okreću novom ciljnom segmentu – a to su sportaši, aktivni ili pasivni. Cilj istraživanja kreiranog za potrebe ovog rada je bio analizirati dosadašnjih istraživanja slične tematike, deskriptivno analizirati web sjedišta odabranih hotelskih kuća, deskriptivno analizirati sportske sadržaje odabranih 5 hrvatskih hotela koristeći informacije dostupne na web sjedištima, potom, analizirati Internet marketing aktivnosti pomoću alata Woorank i na koncu usporediti dobivene rezultate kako bi se vrednovale različite Internet marketing aktivnosti odabranih hotelskih kuća. Istraživanje je napravljeno u studenom 2016. godine (01.-10. studenog), kao rezultat pretraživanja na Google tražilici gdje se jednostavnim utipkavanjem ključnih riječi: sport hoteli, odabralo pet različitih hotelskih kuća za koje se smatralo da mogu pretpostavljati reprezentativni primjerak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split