Pregled bibliografske jedinice broj: 978923
Suradničko učenje u nastavi poslovnog engleskog jezika
Suradničko učenje u nastavi poslovnog engleskog jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41 (2013), 3; 287-307 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 978923 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje u nastavi poslovnog engleskog jezika
(Cooperative Learning in Teaching Business English)
Autori
Pokupec, Martina
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 41
(2013), 3;
287-307
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
suradničko učenje, poslovni engleski jezik, visoko obrazovanje, ovladavanje stranim jezikom, komunikacijske kompetencije, stilovi učenja, kritičko mišljenje, nastavne metode
(cooperative learning, business English, higher education, second language acquisition, communicative competences, learning styles, critical thinking, teaching methods)
Sažetak
Ovaj rad navodi prednosti provođenja struktura suradničkog učenja u nastavi poslovnog engleskog jezika u visokom školstvu te kako ono djeluje na razvoj komunikacijskih vještina studenata, pogotovo u smislu povećanja razumljivog unosa i ostvaraja stranog jezika na satu. Suradničko učenje prikazuje se kao nastavna metoda koja je u skladu s komunikativnim pristupom, razvojem emocionalne inteligencije, razvojem kritičkog mišljenja te koja pogoduje različitim stilovima učenja. U zadnjem poglavlju prikazuju se rezultati provedbe i detaljan opis određenih struktura suradničkog učenja u nastavi Poslovnog engleskog jezika sa studentima prve, druge i treće godine preddiplomskog studija turističkog i hotelskog menadžmenta. Istraživanje uključuje mišljenje studenata o suradničkom učenju dobiveno kroz strukturirane upitnike i razrednu diskusiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija