Pregled bibliografske jedinice broj: 978725
Obiteljsko poduzetništvo u turizmu
Obiteljsko poduzetništvo u turizmu // 5. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2018. str. 133-139 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 978725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obiteljsko poduzetništvo u turizmu
(Family enterpreneurship in tourism)
Autori
Buble, Mario ; Kapitanović, Nino ; Miočić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
5. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT
/ - , 2018, 133-139
Skup
5. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 04.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obiteljsko poduzetništvo, obiteljsko poduzetništvo u turizmu, turizam, gospodarstvo
(family entrepreneurship, family entrepreneurship in tourism, tourism, economy)
Sažetak
U ovom radu istražuju se dva osnovna elementa poduzetništva: obiteljsko poduzetništvo, sa svojim osnovnim značajkama i specifičnostima kao komponenta poduzetništva općenito, s jedne strane, i obiteljsko poduzetništvo u turizmu, kao posebna grana poduzetništva nastala alociranjem proizvodnih resursa u predmetnu djelatnost – turizam, koja je danas najznačajniji pokretač rasta gospodarstva Republike Hrvatske općenito. Također, utvrđuje se utjecaj obiteljskoga poduzetništva u turizmu sa stanovišta stvaranja novih smještajnih kapaciteta i rasta broja dolazaka domaćih i stranih gostiju u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Cilj rada je izraditi operativno odgovaruji model, koji bi bio prihvatljiv potrebama prakse. U tom smislu autori su došli do zaključka kako bi model trebao obuhvatiti tri temeljne etape koje bi uključile: (1) definiranje obiteljskoga poduzetništva, (2) identifikaciju specifičnosti obiteljskoag poduzetništva u turizmu i (3) utvrditi trend kretanja potonjeg, odnosno otkriti postoji li veza između rasta turizma kao djelatnosti i rasta broja poduzetničkih pothvata putem obiteljskoga poduzetništva u turizmu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split