Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978689

Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara


Šakić Dejan
Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 978689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara
(Business model issues that use loot-boxes in the video game industry)

Autori
Šakić Dejan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
12.02

Godina
2018

Stranica
40

Mentor
Sanja Bračun

Ključne riječi
industrija video igara, poslovni modeli, loot-kutije
(video game industry, business model, loot-box)

Sažetak
U industriji video igara, u posljednjih nekoliko godina, događaju se velike promjene. Osim onih tehnološke prirode, tu je i sve izraženija pojava kontroverznog poslovnog modela koji koristi loot-kutije kao glavni izvor zarade. Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije sadržana je u tome što ga se vrlo lako može usporediti s kockanjem. Dodatnu dimenziju tog problema daje činjenica što pristup video igrama, koje koriste loot- kutije kao poslovni model, imaju maloljetnici i djeca. Svrha ovog završnog rada bila je podsjetiti na povijest industrije video igara, vidjeti u kojem pravcu se razvijala i zbog čega je došlo do pojave poslovnog modela koji se bazira na loot-kutijama. U sklopu završnog rada, provedeno je i istraživanje u kojem su sudjelovali korisnici video igara, s ciljem prepoznavanja obrazaca njihova ponašanja prilikom kupovine video igara ili loot-kutija koje se nalaze u njima. Dobiveni rezultati poslužili su kao temelj prijedloga poslovnih modela u prodaji video igara koji bi adekvatno mogli zamijeniti trenutno aktualni model koji koristi loot- kutije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Sanja Bračun (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šakić Dejan
Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
Šakić Dejan (2018) 'Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara', diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {industrija video igara, poslovni modeli, loot-kutije}, title = {Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara}, keyword = {industrija video igara, poslovni modeli, loot-kutije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {video game industry, business model, loot-box}, title = {Business model issues that use loot-boxes in the video game industry}, keyword = {video game industry, business model, loot-box}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font