Pregled bibliografske jedinice broj: 978689
Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara
Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 978689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije u industriji video igara
(Business model issues that use loot-boxes in the video game industry)
Autori
Šakić Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
12.02
Godina
2018
Stranica
40
Mentor
Sanja Bračun
Ključne riječi
industrija video igara, poslovni modeli, loot-kutije
(video game industry, business model, loot-box)
Sažetak
U industriji video igara, u posljednjih nekoliko godina, događaju se velike promjene. Osim onih tehnološke prirode, tu je i sve izraženija pojava kontroverznog poslovnog modela koji koristi loot-kutije kao glavni izvor zarade. Problematika poslovnog modela koji koristi loot-kutije sadržana je u tome što ga se vrlo lako može usporediti s kockanjem. Dodatnu dimenziju tog problema daje činjenica što pristup video igrama, koje koriste loot- kutije kao poslovni model, imaju maloljetnici i djeca. Svrha ovog završnog rada bila je podsjetiti na povijest industrije video igara, vidjeti u kojem pravcu se razvijala i zbog čega je došlo do pojave poslovnog modela koji se bazira na loot-kutijama. U sklopu završnog rada, provedeno je i istraživanje u kojem su sudjelovali korisnici video igara, s ciljem prepoznavanja obrazaca njihova ponašanja prilikom kupovine video igara ili loot-kutija koje se nalaze u njima. Dobiveni rezultati poslužili su kao temelj prijedloga poslovnih modela u prodaji video igara koji bi adekvatno mogli zamijeniti trenutno aktualni model koji koristi loot- kutije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti