Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978685

Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama


Lazar Pia Zvonimira
Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 978685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama
(Comparison of marketing campaigns on social networks)

Autori
Lazar Pia Zvonimira

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
11.09

Godina
2018

Stranica
46

Mentor
Sanja Bračun

Ključne riječi
društvene mreže, marketing, korisnici društvenih mreža, e-marketing
(social networks, marketing, social network users, e-marketing)

Sažetak
Utjecaj društvenih mreža na život i način poslovanja unatrag nekoliko godina sve je veći. Novih korisnika svakim danom je sve više te ne čudi da je marketinška industrija u tome vidjela mogućnost daljnjeg napretka svojih metoda i vještina. Zajedno s prilagođavanjem marketinškog pristupa, razvijali su se i stvarali novi pristupi promotivnoj kampanji na društvenim mrežama. Svrha ovog završnog rada je opisati i predstaviti razne pristupe promotivnoj kampanji na društvenim mrežama. U radu su prikazane društvene mreže koje se često koriste u marketinške svrhe. Osim uvodnog teorijskog dijela, rad sadrži i analizu provedenog istraživanja uz zaključak i preporuke daljnje primjene. Dobiveni rezultati opisuju kako mladih ljudi, korisnici različitih društvenih mreža, percipiraju i reagiraju na promotivne kampanje te što oni prepoznaju kao njihove zamjerke i prednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Sanja Bračun (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lazar Pia Zvonimira
Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
Lazar Pia Zvonimira (2018) 'Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama', diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {46}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing, korisnici dru\v{s}tvenih mre\v{z}a, e-marketing}, title = {Komparacija marketin\v{s}kih kampanja na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing, korisnici dru\v{s}tvenih mre\v{z}a, e-marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {46}, keywords = {social networks, marketing, social network users, e-marketing}, title = {Comparison of marketing campaigns on social networks}, keyword = {social networks, marketing, social network users, e-marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font