Pregled bibliografske jedinice broj: 978685
Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama
Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 978685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparacija marketinških kampanja na društvenim mrežama
(Comparison of marketing campaigns on social networks)
Autori
Lazar Pia Zvonimira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2018
Stranica
46
Mentor
Sanja Bračun
Ključne riječi
društvene mreže, marketing, korisnici društvenih mreža, e-marketing
(social networks, marketing, social network users, e-marketing)
Sažetak
Utjecaj društvenih mreža na život i način poslovanja unatrag nekoliko godina sve je veći. Novih korisnika svakim danom je sve više te ne čudi da je marketinška industrija u tome vidjela mogućnost daljnjeg napretka svojih metoda i vještina. Zajedno s prilagođavanjem marketinškog pristupa, razvijali su se i stvarali novi pristupi promotivnoj kampanji na društvenim mrežama. Svrha ovog završnog rada je opisati i predstaviti razne pristupe promotivnoj kampanji na društvenim mrežama. U radu su prikazane društvene mreže koje se često koriste u marketinške svrhe. Osim uvodnog teorijskog dijela, rad sadrži i analizu provedenog istraživanja uz zaključak i preporuke daljnje primjene. Dobiveni rezultati opisuju kako mladih ljudi, korisnici različitih društvenih mreža, percipiraju i reagiraju na promotivne kampanje te što oni prepoznaju kao njihove zamjerke i prednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti