Pregled bibliografske jedinice broj: 978621
Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi
Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi // Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku / Ivanović, Josip (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 273-281 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 978621 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost kao ključni faktor kvalitetne realizacije nastave glazbe u osnovnoj školi
(Creativity as a key factor for quality realisation of music education in lower grades of elementary school)
Autori
Košta, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova naučnih konferencija učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku
/ Ivanović, Josip - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017, 273-281
ISBN
978-86-87095-76-2
Skup
11. međunarodna znanstvena konferencija
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 19.10.2017. - 21.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
glazbeno stvaralaštvo, nastava glazbene kulture, kreativnost, stvaralačko učenje
(music creativity, music education, creativity, creative learning)
Sažetak
Nastava glazbene kulture u razrednoj nastavi u Hrvatskoj se realizira kroz nastavna područja pjevanje, sviranje, slušanje glazbe i elemente glazbene kreativnosti. Značaj svakog umjetničkog odgoja proizlazi iz prirode njegove djelatnosti, a sukladno s tim, metodologija nastave glazbene kulture proizlazi iz karakterističnog svojstva glazbe kojeg određuju faktori glazbene produkcije, reprodukcije i recepcije. Povezuje ih kreativnosti kao temeljna djelatnost u umjetnosti. Glazbena kreativnost u nastavi glazbene kulture u nižim razredima bi trebala biti prisutna kroz pjevanje, sviranje i slušanje glazbe, a ne samo kao posebno područje u glazbi. U radu se razmatra problematika nejasno postavljene koncepcije elemenata glazbene kreativnosti kao zasebnog nastavnog područja, te se pokušava skrenuti pozornost na neizostavnost glazbene kreativnosti za kvalitetnu realizaciju nastave glazbene kulture i ostvarenja svih njenih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje