Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 978575

Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin


Martinović, Maja; Buljan , Saša
Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin // Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.).
Zagreb: MATE, 2016. str. 153-166


CROSBI ID: 978575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin
(Marketing mix in tourism on the case of LifeClass Terme Sveti Martin)

Autori
Martinović, Maja ; Buljan , Saša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije

Urednik/ci
Maljak, Hrvoje

Izdavač
MATE

Grad
Zagreb

Godina
2016

Raspon stranica
153-166

ISBN
978-953-246-317-0

Ključne riječi
brendiranje u turizmu, marketinški splet turizma, turistički proizvod, Međimurje
(tourism branding, tourism marketing mix, tourist product)

Sažetak
Turistički marketing se ne ostvaruje samo na razini pojedinačnog poduzeća, nego i na regionalnoj i državnoj razini. Iz te činjenice proizlazi zaključak da se za postizanje dobrih rezultata i potpuno zadovoljavanje turističkih potreba treba ostvariti usklađeni miks marketinških napora svih nositelja turističkog marketinga. Nositelji marketinga u turizmu su svi koji sudjeluju svojim proizvodima i uslugama na turističkom tržištu te putem turističke potrošnje zadovoljavaju potrebe turista. To su turističke destinacije, izvangospodarske institucije, individualna gospodarska poduzeća te država i njene institucije.Međimurska županija ima bogatu kulturnu baštinu koja se očituje u brojnim dvorcima, sakralnim objektima, muzejima, objektima ruralne arhitekture, te jednom od najaktivnijih scena kulturnih aktivnosti u Hrvatskoj.Najsjevernija općina najsjevernije hrvatske županije je općina Sveti Martin na Muri, smještena u dolini između međimurskih gorica. Sveti Martin na Muri je naselje koje je pet puta nagrađivano od Hrvatske turističke zajednice kao jedno od najljepše uređenih malih naselja u kontinentalnoj Hrvatskoj, a ukupna destinacija Svetog Martina je u okviru projekta EDEN (European Destinations of Excellence) uvrštena među deset najkvalitetnijih europskih ruralnih turističkih destinacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinović, Maja; Buljan , Saša
Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin // Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.).
Zagreb: MATE, 2016. str. 153-166
Martinović, M. & Buljan , S. (2016) Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin. U: Maljak, H. (ur.) Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije. Zagreb, MATE, str. 153-166.
@inbook{inbook, author = {Martinovi\'{c}, Maja and Buljan, Sa\v{s}a}, editor = {Maljak, H.}, year = {2016}, pages = {153-166}, keywords = {brendiranje u turizmu, marketin\v{s}ki splet turizma, turisti\v{c}ki proizvod, Me\djimurje}, isbn = {978-953-246-317-0}, title = {Marketin\v{s}ki splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin}, keyword = {brendiranje u turizmu, marketin\v{s}ki splet turizma, turisti\v{c}ki proizvod, Me\djimurje}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Martinovi\'{c}, Maja and Buljan, Sa\v{s}a}, editor = {Maljak, H.}, year = {2016}, pages = {153-166}, keywords = {tourism branding, tourism marketing mix, tourist product}, isbn = {978-953-246-317-0}, title = {Marketing mix in tourism on the case of LifeClass Terme Sveti Martin}, keyword = {tourism branding, tourism marketing mix, tourist product}, publisher = {MATE}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font