Pregled bibliografske jedinice broj: 978575
Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin
Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin // Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.).
Zagreb: MATE, 2016. str. 153-166
CROSBI ID: 978575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški splet u turizmu na primjeru LifeClass Terme Sveti Martin
(Marketing mix in tourism on the case of LifeClass Terme Sveti Martin)
Autori
Martinović, Maja ; Buljan , Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije
Urednik/ci
Maljak, Hrvoje
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
153-166
ISBN
978-953-246-317-0
Ključne riječi
brendiranje u turizmu, marketinški splet turizma, turistički proizvod, Međimurje
(tourism branding, tourism marketing mix, tourist product)
Sažetak
Turistički marketing se ne ostvaruje samo na razini pojedinačnog poduzeća, nego i na regionalnoj i državnoj razini. Iz te činjenice proizlazi zaključak da se za postizanje dobrih rezultata i potpuno zadovoljavanje turističkih potreba treba ostvariti usklađeni miks marketinških napora svih nositelja turističkog marketinga. Nositelji marketinga u turizmu su svi koji sudjeluju svojim proizvodima i uslugama na turističkom tržištu te putem turističke potrošnje zadovoljavaju potrebe turista. To su turističke destinacije, izvangospodarske institucije, individualna gospodarska poduzeća te država i njene institucije.Međimurska županija ima bogatu kulturnu baštinu koja se očituje u brojnim dvorcima, sakralnim objektima, muzejima, objektima ruralne arhitekture, te jednom od najaktivnijih scena kulturnih aktivnosti u Hrvatskoj.Najsjevernija općina najsjevernije hrvatske županije je općina Sveti Martin na Muri, smještena u dolini između međimurskih gorica. Sveti Martin na Muri je naselje koje je pet puta nagrađivano od Hrvatske turističke zajednice kao jedno od najljepše uređenih malih naselja u kontinentalnoj Hrvatskoj, a ukupna destinacija Svetog Martina je u okviru projekta EDEN (European Destinations of Excellence) uvrštena među deset najkvalitetnijih europskih ruralnih turističkih destinacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)