Pregled bibliografske jedinice broj: 978572
Turistička ponuda i proizvodi grada Umaga
Turistička ponuda i proizvodi grada Umaga // Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije / Maljak, Hrvoje (ur.).
Zagreb: MATE, 2016. str. 19-32
CROSBI ID: 978572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turistička ponuda i proizvodi grada Umaga
(Touristic offer and products of the Umag city)
Autori
Martinović, Maja ; Buljan, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Turizam – studije slučaja Hrvatske i regije
Urednik/ci
Maljak, Hrvoje
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
19-32
ISBN
978-953-246-317-0
Ključne riječi
turistička ponuda, elitna turistička destinacija, Hrvatska
(touristic offer, elite tourist destination, Croatia)
Sažetak
Umag se s pravom može nazvati predvodnikom sportskog turizma na Jadranu. Najpoznatija sportska i društvena manifestacija grada svakako je teniski turnir „ATP Croatia Open“ koji se u srpnju održava u teniskom kompleksu Sol Stella Maris. Promocija grada putem turnira nije toliko bitna s aspekta privlačenja većeg broja turista, koliko s aspekta utjecaja na strukturu posjetitelja. Naime, ona je omogućila Umagu da postane turistička destinacija s elitnim turizmom i privuče turiste veće platežne moći. Sve više gostiju za vrijeme odmora posjećuje različite kulturne manifestacije na području destinacije. Tijekom turističke sezone u Umagu se priređuju brojne izložbe, pučke fešte, izleti, promenadni koncerti limene glazbe, festivali i nastupi folklornih skupina. Trenutno su se na području kulturnog turizma u Umagu iskristalizirala četiri značajnija događaja: „Zlatni lav“, „Sepomaia viva“, „Umaško kulturno ljeto“ i „Organum Histriae“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Maja Martinović
(autor)